Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Najmłodszy Headhunter na świecie” z nominacją dla Publicis Worldwide Polska w międzynarodowym konkursie The ANDYs

Publicis Worldwide Polska jako jedyna polska agencja została nominowana w międzynarodowym, prestiżowym konkursie kreatywnym The ANDYs w edycji regionalnej. Kampania „Najmłodszy Headhunter na świecie” będzie oceniana także w globalnej odsłonie konkursu.
O autorze
1 min czytania 2022-01-24

„Najmłodszy Headhunter na świecie” to kampania, która do tej pory zdobyła nagrody w konkursach polskich takich jak: MIXX – Best in show, 2 złota, srebro i wyróżnienie; KTR –  Charity of the Year,  2 złote i 2 srebrne miecze; INNOVATION – 2 srebra; KREATURA – 2 Nagrody główne i wyróżnienie, a także brąz w międzynarodowym konkursie CRESTA.

Zrealizowana kampania opierała się na idei wolontariatu kompetencyjnego, z którego Fundacja K.I.D.S korzysta od początku istnienia. W ramach akcji role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały za pośrednictwem serwisu LinkedIn ponad 103 wybitnych, polskich ekspertów z różnych dziedzin. Wśród pozyskanych specjalistów znaleźli się m.in.: Michał Sadowski, Bartosz Sułkowski, Aleksandra Przegalińska, dr Maciej Kawecki, Anna Streżyńska, Rafał Brzoska, Darek Maciołek, Monika Remiszewska, Jan Ściegienny, Jarosław Kuźniar, Adam Kotecki i Inga Songin. Oprócz wolontariuszy zrekrutowane zostały też 4 wielkie firmy: Nationale Nedernalden, BNP Paribas, Reckitt i Microsoft.

The ANDYs to międzynarodowy konkurs reklamowy, którego nagrody przyznawane są od 1964 roku. Celem The ANDYs jest uhonorowanie najlepszych kreacji dla marek na świecie. Jest to pierwszy z dużych konkursów kreatywnych w roku, w związku z czym jest często postrzegany jako prognostyk nagród w sezonie konkursowym. W jego jury zasiadają najwybitniejsi eksperci z branży kreatywnej na świecie.

Oprócz Publicis Worldwide Polska w pracach przy kampanii uczestniczyły także dwie inne agencje należące do Publicis Groupe: MSL, realizująca działania PR oraz Prodigious odpowiedzialna za post-produkcję.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj