Dziadek do orzechów przygotuje dla ING serię filmów o ekologicznych inicjatywach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dziadek do orzechów przygotuje dla ING serię filmów o ekologicznych inicjatywach

Agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg na przygotowanie cyklu filmów dotyczących ekologicznych inicjatyw podejmowanych przez ING Bank Śląski.

Pierwsze odcinki cyklu #INGdlaEKO można już obejrzeć na YouTube. Każdy z filmów będzie traktował o nieco innym temacie – wszystko jednak będzie obracało się wokół ekologii i finansów. Do udziału w projekcie zaproszono Karola Wójcickiego – dziennikarza naukowego i miłośnika astronomii, który występuje w każdym odcinku w roli prowadzącego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dziadek do orzechów jest odpowiedzialny za strategię, koncept kreatywny oraz nadzór nad produkcją cyklu. Realizacją filmów zajmuje się Impact Production.

Bardzo cieszymy się, że to nam powierzono realizację cyklu, bo także w agencji wierzymy, że bycie eko się po prostu opłaca – zarówno nam, jak i planecie – mówi Ewelina Kotarska, account manager w agencji Dziadek do orzechów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij