Żaneta Sharma jest specjalistką z zakresu marketingu i komunikacji usług finansowych. Ostatnio była związana z Worldline, gdzie odpowiadała za całokształt działań marketingowych w Polsce oraz CEE. Wcześniej, jako marketing manager w EVO Payments International, z powodzeniem wprowadziła na rynek polski i czeski dwie nowe marki płatności elektronicznych.
Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK, czy Inteligo Financial Services. Żaneta Sharma jest absolwentką stosunków międzynarodowych oraz politologii na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W Mokka objęła stanowisko dyrektor marketingu na region Europy Środkowo-Wschodniej, a do jej zadań należeć będzie między innymi tworzenie strategii marketingowej, zarządzanie marką oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w kanałach B2B i B2C. W codziennej pracy będzie budować świadomość marki Mokka wspierającej sklepy stacjonarne oraz e-commerce w dostosowywaniu się do zmieniających się trendów w handlu detalicznym, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów.