TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Eksperci o innowacyjności: Rafał Knap – service design jako metoda na optymalne doświadczenie cyfrowe

Czy można zaprojektować idealną usługę cyfrową, korzystając z najnowszych metodyk poznawczych i dostępnej technologii? To jedno z pytań jakie, nie bez przyczyny, stawiamy sobie w jednym z pierwszych kroków procesu service design.
O autorze
2 min czytania 2022-01-26

Metodyka ta obejmuje szereg holistycznych działań w organizacji, których celem jest dostarczanie produktu, usługi, a wszystko to w podejściu zorientowanym na użytkownika (user-centered design). Każdy z wymiarów podejmowanych przez zespoły wytwórcze w organizacjach dążą do zidentyfikowania, zaprojektowania, stworzenia i dostarczenia najbardziej optymalnego doświadczenia. Jest to często realizacja odpowiedzi na najbardziej oczekiwaną i aktualną potrzebę konsumenta. Ponieważ podstawową cechą potrzeb konsumenta jest ich zmienność w czasie, tak i zakres działań podejmowanych przez organizację ma charakter iteracyjny, powtarzalny i wciąż dążący do wypracowania lepszego rozwiązania.

Taka zmienność rynkowa ukształtowała ciągłą potrzebę poszukiwania innowacji w budowaniu pozytywnych doświadczeń konsumenta i zbudowała świadomość managerów w organizacjach do spoglądania na ofertę organizacji z punktu widzenia konsumenta. To zbudowało przestrzeń do identyfikowania punktów w procesach, w których kontakt konsumenta z organizacją wymaga poprawy, przedefiniowania lub wręcz przebudowy. To stało się siłą napędową innowacji i pojawienia się ról ambasadorów zmiany i innowacji w organizacjach.

Nowe studia podyplomowe Innovation Camp: Marketing. Biznes. Innowacje kształtują postawę takiej właśnie roli ambasadora innowacji i zmiany w organizacji. Dają możliwość poznania praktycznych metod monitorowania i przyswajania informacji o trendach poprzez identyfikowanie przewag, szans i ryzyk rynkowych. Dzięki kompleksowemu podejściu w stworzonym programie studiów uczestnicy mogą zapoznać się z metodykami i narzędziami, które stosowane są aktualnie przez managerów produktów i usług na różnych etapach dojrzałości rynkowej. Zdobyta wiedza pozwoli zaplanować wplatanie procesów innowacji w rutynę zadań kształtujących procesy w organizacji realizowane przez managerów komunikacji, marketingu, produktów i usług.

Serdecznie zapraszam do udziału w tak nieszablonowym i profesjonalnym programie dla kadry managerskiej stworzonym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Akademię Leona Koźmińskiego (Kozminski University), organizacje skupiające na co dzień w swoich inicjatywach profesjonalistów, chcących dzielić się swoim doświadczeniem. Pierwsza edycja studiów wystartuje 19 lutego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej o studiach na stronie innovation.sar.org.pl/innovation-camp.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autor: Rafał Knap jest przede wszystkim praktykiem efektywnego wykorzystania technologii w marketingu cyfrowym z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach transformacji cyfrowej, IT, Project Managementu, realizacji kampanii w mediach społecznościowych i digital PR. Ma doświadczenie w wprowadzaniu obsługi kampanii reklamowych, tworzeniu nowych produktów w modelu SaaS na rynku B2B czy tworzeniu nowych platform do komunikacji i przeprowadzania marek przez digitalizację ich usług oraz komunikacji z konsumentami. Promotor budowania kultury innowacji i prototypowania. W toku tych lat tworzył zespoły zadaniowe, jak i projektowe. Z wykorzystaniem różnych metodyk i praktyk, a przede wszystkim na różnym etapie rozwoju organizacji. Ma też doświadczenie w tworzeniu startupów na etapie pomysłu na usługę, a także budowy spółek oferujących usługi komplementarne dla spółek w ramach grupy agencji marketingowych, technologicznych i kontentowych. Rafał będzie dzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem jako wykładowca Innovation Camp.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się