Czteryczwarte z projektem nowej marki Wyborowa Tamarindo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czteryczwarte z projektem nowej marki Wyborowa Tamarindo

Agencja brandingowa Czteryczwarte wygrała przetarg, a następnie opracowała design Wyborowa Tamarindo – marki stworzonej z myślą o rynku meksykańskim. Wyrazisty, wibrujący energią produkt został wdrożony w Meksyku, a teraz doczekał się adaptacji na rynek polski.

Wyborowa Tamarindo to marka wprowadzana przez firmę Pernod Ricard w odpowiedzi na potrzebę konsumentów poszukujących świeżych i nowych smaków w kategorii alkoholi – a słodko-kwaśny, lekko pikantny smak tamaryndowca cieszy się niezwykłą popularnością w Meksyku, na przykład jako dodatek do lodów i innych produktów spożywczych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Czteryczwarte zaproponowała dla Wyborowa Tamarindo koncept bardzo energetyczny, pełen kolorów oraz etnicznych patternów i nawiązań kulturowych. Wszystko to podane w świeży, inspirowany sztuką miejską sposób, dedykowany konsumentom, którzy uwielbiają celebrować i spędzać wspólnie czas.

Po  launchu produktu  w Meksyku, Wyborowa Tamarindo dostępna jest także w Polsce, więc efekt pracy agencji można zobaczyć na półkach wybranych sklepów.

Wyborowa Tamarindo to dla firmy Czteryczwarte kolejny projekt realizowany na zlecenie Pernod Ricard. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij