Wyborowa Tamarindo to marka wprowadzana przez firmę Pernod Ricard w odpowiedzi na potrzebę konsumentów poszukujących świeżych i nowych smaków w kategorii alkoholi – a słodko-kwaśny, lekko pikantny smak tamaryndowca cieszy się niezwykłą popularnością w Meksyku, na przykład jako dodatek do lodów i innych produktów spożywczych.
Agencja Czteryczwarte zaproponowała dla Wyborowa Tamarindo koncept bardzo energetyczny, pełen kolorów oraz etnicznych patternów i nawiązań kulturowych. Wszystko to podane w świeży, inspirowany sztuką miejską sposób, dedykowany konsumentom, którzy uwielbiają celebrować i spędzać wspólnie czas.
Zobacz również
Po launchu produktu w Meksyku, Wyborowa Tamarindo dostępna jest także w Polsce, więc efekt pracy agencji można zobaczyć na półkach wybranych sklepów.
Wyborowa Tamarindo to dla firmy Czteryczwarte kolejny projekt realizowany na zlecenie Pernod Ricard.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing