Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Andrzej Gruszka nowym brand managerem w Grupa iCEA

Grupa iCEA poszerza kompetencje z obszaru brand managementu. Do zespołu marketingu, dołączył Andrzej Gruszka, który będzie odpowiadał za budowę oraz realizację strategii komunikacji marketingowej największej agencji SEO, w Polsce i na rynkach zagranicznych.
O autorze
1 min czytania 2022-02-04

Andrzej Gruszka, trafił do zespołu marketingowego Jacka Dziury, gdzie na stanowisku brand managera zadba o komunikację zewnętrzną firmy i jej wizerunek, wesprze bieżące i nowe projekty PR-owe oraz te z obszaru social media i content marketingu. Współpracę z Grupa iCEA rozpoczął na początku stycznia 2022 roku.

Andrzej to specjalista, z wieloletnim doświadczeniem. Jego wiedza na temat budowania brandów i realizacji strategii komunikacji stanowi dla nas wsparcie w bieżących projektach oraz w planowaniu długofalowych działań marketingowych. Obecność nowego Brand Managera w zespole to kolejny krok w tworzeniu struktur i podnoszeniu kompetencji zespołu zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na kolejnych rynkach – mówi Jacek Dziura, członek Zarządu, CMO w Grupa iCEA.

Andrzej Gruszka z branżą marketingową związany jest od 13 lat. Posiada doświadczenie agencyjne, gdzie rozwijał kompetencje z obszaru Public Relations, Content Marketingu, Social Media czy copywritingu. Doświadczenie na rynku usług z powodzeniem przeniósł na branżę B2B. Budował rozpoznawalność takich marek, jak Elephate, KODA Bots, czy kluczowych usług Divante. Minione półtora roku spędził w Selsey, sklepie internetowym z kategorii home&decor, gdzie jako brand manager odpowiadał za budowę strategii marki, finalnie zakończonej rebrandingiem oraz projekty wizerunkowe i contentowe w ramach realizowanej strategii komunikacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj