Brak promocji polskich małych i średnich przedsiębiorstw w Internecie - analiza ReachLocal

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest Criteo

Brak promocji polskich małych i średnich przedsiębiorstw w Internecie - analiza ReachLocal

Według GUS, jedynie 60% małych i ponad 80% średnich przedsiębiorstw w Polsce posiada własną stronę internetową. Jeszcze mniej firm z sektora MSP decyduje się na prowadzenie profesjonalnych kampanii reklamowych w sieci.

Według ekspertów ReachLocal, wśród firm z sektora MSP nadal panuje błędne przekonanie, że marketing internetowy to rozwiązanie tylko dla największych graczy. W konsekwencji, według danych GUS opublikowanych w raporcie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorstw (Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, Warszawa 2011), zaledwie 60 proc. małych oraz ponad 81 proc. średnich firm zainwestowało w swoją stronę www. Natomiast według badań przeprowadzonych przez IAB Europe we współpracy z TNS i Google, nawet do 50 proc. Polaków - także przed dokonaniem zakupu produktu w standardowym sklepie - poszukuje informacji na jego temat w sieci.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Już od jakiegoś czasu mówi się o tym, że istnienie osobnej grupy zwanej „internautami”, to mit. Obecnie ponad 12 milionów Polaków traktuje Internet jako podstawowe źródło informacji, a 8,3 miliona poszukuje w sieci informacji o produktach i usługach – mówi Michael Kline, prezes ds. strategii i dyrektor sprzedaży regionalnej ReachLocal. – Jeśli przedsiębiorcy z sektora małych i średnich firm chcą zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów jako wiarygodni dostawcy produktów i usług, muszą umiejętnie inwestować w marketing internetowy, aby trafić do tej grupy klientów, która faktycznie jest zainteresowana ich ofertą – dodaje Michael Kline.

Wg ReachLocal, nowoczesne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego dla sektora MSP, z których korzystają ich klienci na całym świecie, nie tylko pomagają wpłynąć na poprawę wyników wyszukiwania firmy w sieci (jak większość dostępnych obecnie narzędzi), ale także na bieżąco umożliwiają optymalne wykorzystanie nakładów reklamowych ponoszonych przez firmę. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij