Agencja PZL wygrywa przetarg na obsługę reklamową Alior Banku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja PZL wygrywa przetarg na obsługę reklamową Alior Banku

Alior Bank rozstrzygnął przetarg i zakończył proces wyboru agencji reklamowej do strategiczno-komunikacyjnej obsługi marki. Ponownie do współpracy została wybrana agencja PZL. Oznacza to kontynuację współpracy agencji z bankiem, która trwa nieprzerwanie od 2008 r. To już kolejny wygrany przetarg w trakcie tej długofalowej współpracy i kolejny rok funkcjonowania platformy komunikacyjnej z postaciami bankowców w melonikach, której autorem jest właśnie PZL.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Niezmiernie się cieszymy, że Alior Bank ponownie obdarzył nas tak dużym zaufaniem i że wspólnie możemy wejść już w czternasty rok budowania historii jednej z najmocniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek bankowych w Polsce. To wyjątkowa przyjemność i niezwykła rzadkość na polskim rynku, że agencja i Klient przez tak wiele lat mają szansę wspólnie i co najważniejsze skutecznie, tworzyć komunikację i razem budować biznes, czego potwierdzeniem są nie tylko wyniki sprzedażowe banku, ale również wielokrotnie otrzymywane nagrody EFFIE za efektywność realizowanych kampanii – mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający agencji PZL

PZL odpowiedzialny będzie za pełną obsługę marki w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii reklamowych z obszaru ATL i BTL.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij