Żywiec Zdrój najlepiej znaną marką wód w Polsce

Po raz kolejny wyniki badania realizowanego przez agencję badawczą Nielsen wskazują, że Żywiec Zdrój jest marką wody numer 1 w Polsce. Żywiec Zdrój dziękuje konsumentom za zaufanie i startuje z nową odsłoną znanej już Polakom kampanii wizerunkowej „Najlepsze czerpiemy z natury”.
O autorze
1 min czytania 2014-08-13

Z badania firmy Millward Brown, przeprowadzonego wśród konsumentów wód butelkowanych wynika, że marka Żywiec Zdrój jest niekwestionowanym liderem tej kategorii w Polsce. Żywiec Zdrój to najbardziej znana marka wody – aż 80% badanych osób spontanicznie wymieniło ją wśród znanych im marek wód w Polsce, a przez ponad jedną trzecią z nich  została ona wskazana jako pierwsza. Znajomość marki przekłada się bezpośrednio na decyzje zakupowe, dzięki czemu woda Żywiec Zdrój jest od lat numerem jeden pod względem wielkości sprzedaży wg danych agencji badawczej Nielsen.

„W pierwszej części naszej kampanii wizerunkowej mówiliśmy o Polakach – o tradycji i autentyczności, które powinny być dla nas powodem do dumy. Dla naszej firmy szczególnym powodem do dumy jest zaufanie konsumentów, którzy od lat doceniają jakość naszej wody i najchętniej sięgają właśnie po nią.  Dzięki temu, nasza marka jest nieustannie w sercach i domach milionów Polaków”. – mówi Inga Songin, Dyrektor ds. Marketingu i PR firmy Żywiec Zdrój. „Nawiązujemy do tego w drugiej odsłonie kampanii, którą chcielibyśmy utwierdzić naszych konsumentów w przekonaniu, że wybierając Żywiec Zdrój dokonują najlepszego wyboru”.  – dodaje Songin.  

Kampania reklamowa startuje 13 sierpnia br. i obejmie spoty telewizyjne wyświetlane na antenach stacji TVN i Polsat, które zostaną wzmocnione komunikacją w prasie ogólnopolskiej – Gazecie Wyborczej oraz Metrze.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz egzekucję reklamy odpowiedzialny jest Y&R, natomiast zakupu mediów dokonał dom mediowy Mediacom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Źródło: Żywiec Zdrój S.A za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska (ze stacjami benzynowymi), udziały wolumenowe w segmencie wody czystej niegazowanej z wyłączeniem marek własnych, lipiec 2013 r. – czerwiec 2014 r.

Badania zostały przeprowadzone przez dom badawczy Millward Brown na próbie ogólnopolskiej n= 990 (mężczyźni i kobiety w wieku 18-55 lat, którzy kupują wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu) metodą CAWI w okresie 3 luty 2014 r. – 6 lipca 2014 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się