Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z Panthers Wrocław

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z Panthers Wrocław

Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z klubem sportów amerykańskich Panthers Wrocław. Sponsoring oznacza dalszą współpracę m.in. najlepszą w Polsce drużyną futbolistów amerykańskich, która w sezonie 2022 po raz kolejny będzie toczyła zmagania w European League of Football (ELF).

Z pasji do sportów amerykańskich

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka Tarczyński od lat angażuje się w sponsoring lokalnych sportowców, klubów czy wydarzeń o charakterze sportowym. Właściciele firmy szczególną sympatią darzą futbol amerykański, co wynika z ich osobistej pasji do tej dyscypliny sportu.

Futbol amerykański to nasza rodzinna pasja, która zrodziła się w nas już kilkanaście lat temu. Bywając prywatnie i zawodowo w Stanach Zjednoczonych, wybieraliśmy się zazwyczaj na mecze, by oglądać zmagania tamtejszych drużyn. Sami zapragnęliśmy wówczas stać się częścią futbolowej rodziny, dlatego też zarówno ja, jak i później mój brat Tomek dołączyliśmy do Devils Wrocław, czyli dzisiejszych Panter. Co ciekawe, z tą drużyną zdobywaliśmy nawet mistrzostwo kraju. Dzisiaj już nie jako zawodnicy, a główny sponsor wspieramy Panthers Wrocław, zarówno w rozwoju sportowym, jak i działaniach promocyjnych, z ogromną dumą patrząc, jak wrocławski klub umacnia swoją pozycję na arenie międzynarodowej, promując tę piękną dyscyplinę w naszym kraju – mówi Dawid Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor ds. Rozwoju firmy Tarczyński.

Futboliści Panthers Wrocław to wielokrotni Mistrzowie Polski w futbolu amerykańskim i jeden z czołowych klubów Europy. W sezonie 2022 po raz drugi będą reprezentować Polskę w najsilniejszej lidze Europy – European League Of Football.

Zakres współpracy

Plany marki mocno pokrywają się z rozwojem klubu, w tym m.in. promocją czy ekspozycją na kluczowych rynkach – także telewizyjną, dlatego obie strony postawiły na intensyfikację działań.

Zagraniczna ekspansja to bez wątpienia silny mianownik, który łączy oba brandy – Tarczyński i Panthers Wrocław, dlatego podjęliśmy decyzję, aby przy udziale drużyny promować również naszą markę SnackIt, w którą inwestujemy m.in. na rynku niemieckim. Co za tym idzie logotypy Tarczyński oraz SnackIt będzie można zobaczyć m.in. na strojach zawodników oraz na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu – głównej siedzibie Panthers, gdzie futboliści zagrają wszystkie domowe mecze w ramach ELF –  mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu w Tarczyński S.A.

Ogromnie cieszymy się z faktu przedłużenia tej kluczowej dla nas umowy sponsoringowej. Bez marki Tarczyński z pewnością nie bylibyśmy dzisiaj w miejscu, w którym jesteśmy obecnie. Kluczowa będzie także kontynuacja dotychczasowego zaangażowania marki w działania promocyjne oraz popularyzację sportów amerykańskich w Polsce, co od lat jest jednym z naszych kluczowych celów –  mówi Michał Latoś, prezes zarządu Panthers Wrocław.

Panthers Wrocław w ramach współpracy niezmiennie promować będą białkowe przekąski sponsora uczestnicząc w działaniach marketingowych związanych z flagowymi produktami marki Tarczyński.

Sponsoring klubu jest częścią strategii społecznej odpowiedzialności biznesu – Tarczyński Lepiej – w obszarze AKTYWNIE.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij