Every Sound Makes Music– kampania AW14/15 dla marki House

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Every Sound Makes Music– kampania AW14/15 dla marki House

House rozpoczyna sezon jesienno-zimowy. Kolejna muzyczna kampania dla marki powstała pod hasłem Every Sound Makes Music. Agencja zjednoczenie.com odpowiedzialna jest za jej internetową odsłonę.

Landing page to dedykowany interfejs dla kampanijnego filmu, który rozwija hasło Every Sound Makes Music. Strona została zaprojektowana w taki sposób, by można było w całości wyświetlić ją także na kanale Youtube.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Główną treścią strony jest opowieść o muzyce miasta osadzona w Nowym Jorku. W sezonie AW14 połączono trzy charakterystyczne dla marki elementy: styl, muzykę i miasto. Film podzielono na wstęp i pięć etiud. Każda z nich opowiada osobną historię, a połączone stanowią spójną całość ilustrującą hasło kampanii. Breathe, Lovesong, Sadness is a must, Truth or dare i Bark back to krótkie klipy o życiu w wielkim mieście. Każdą z nich opatrzono narracją i specjalnie skomponowanym soundtrackiem zawierającym sample miejskich dźwięków.

Na potrzeby jesienno-zimowej kolekcji powstał także nowy lookbook. Możliwość łatwego zakupu prezentowanych zestawień łączy się w nim z intuicyjną nawigacją i estetyczną prezentacją zdjęć.

Kampanię wspierać będą działania promocyjne na Youtube, Facebooku, w prasie oraz na nośnikach wielkoformatowych. Strona kampanijna zostanie zaprezentowana także w całości na kanale marki na Youtube.

Koncepcja i internetowa odsłona kampanii - zjednoczenie.com
Zdjęcia – Rafał Milach
Film – Bart Pogoda
Stylizacja - Marta Kalinowska
Make-up - Małgorzata Sulima
Modelka - Basia Szkaluba (IMG ModelsWorldwide)
Model - Jacques Naude (DNA Models)
Dyrektor kreatywny - Maciek Czarnecki
Brand Manager - Grzegorz Chyła
Koncepcja i produkcja – Piotr Spodnik (AFPHOTO)
Muzyka - Krystian Wołowski

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij