Nowa kampania Betclic łamie stereotyp zakładów sportowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania Betclic łamie stereotyp zakładów sportowych

Po raz kolejny Betclic ucieka od zbyt oczywistych skojarzeń. W najnowszej kampanii „Wybierz swój własny kurs” udowadnia, że zakłady sportowe nie mieszczą się już w stereotypowych ramach.

Rywalizacja, brak ograniczeń, podążanie za pasją, stawianie sobie wyzwań i osiąganie celów, choć często łączone ze sportem, są przede wszystkim częścią życia. Podobnie jak w Betclic, dla wielu młodych ludzi to swego rodzaju motto, rodzaj życiowej drogi. Właśnie wśród nich widzimy potencjalnych użytkowników. Dlatego szukaliśmy pomysłu, który byłby przepustką do ich świata. Pokazał, że zakłady bukmacherskie mogą dać im to, do czego na co dzień dążą, a nawet więcej – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odpowiedzią na taki brief jest kampania, w której młodzi bohaterowie są wolni, stawiają na marzenia, nierzadko wbrew oczekiwaniom rodziny czy przyjaciół. W ich życiu nie ma miejsca na ograniczenia: rap nie wyklucza baletu, bycie synem rzeźnika nie zamyka możliwości zmiany branży i produkcję roślinnej żywności, apartament i wygodne życie w każdej chwili można zostawić by wyruszyć na spotkanie z przygodą w dżungli. Agencja 180heartbeats +JUNG v MATT pokazała ich historie w czterech 15-sekundowych spotach oraz 45-sekundowym, który pokazuje ich wszystkich.

Pomysł agencji pokazuje, że zakłady to więcej niż sport, to pewien styl życia.

W naszych filmach widzimy przemianę czterech bohaterów, ale szczerze mówiąc, mogłaby to być podróż każdego z nas. Naszym celem było zobrazowanie kontrastu między tym, czego oczekuje się od tych bohaterów, a tym, jak dochodzą do tego, co czują i co jest ważne dla nich w życiu. Dokonanie tej transformacji było ich zwycięstwem. A naszym zadaniem było pokazanie tego w ciekawy i zrozumiały sposób – mówi Pablo Dominguez Agregan, dyrektor kreatywny 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Ogólnopolska kampania Wybierz swój własny kurs będzie realizowana w telewizji, w Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Spoty wyprodukował F25 Production House. Media zaplanował i zakupił Star Media. Filmy wyreżyserował Krzysztof Kosz. Autorką zdjęć jest Karolina Harz.

Poleć tekst:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij