TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Instacart i TikTok łączą siły. Użytkownicy zamówią produkty do tiktokowych przepisów

Instacart i TikTok łączą siły. Użytkownicy zamówią produkty do tiktokowych przepisów
To było tylko kwestią czasu, jak TikTok ruszy ze sprzedażą za pośrednictwem swojej platformy. W końcu popularny serwis społecznościowy nawiązuje współpracę z firmą Instacart zajmującą się dostarczaniem produktów ze sklepów internetowych.
O autorze
1 min czytania 2022-03-17

Wśród tiktokowych filmików ważne miejsce zajmuje content kulinarny – influencerzy chętnie dzielą się sprytnymi trickami i przepisami, które każdy sam może powtórzyć we własnym domu. Oczywiście trzeba mieć do tego odpowiednie składniki, ale zdaje się, że i na to powstało już rozwiązanie. W związku z tym, że TikTok nawiązał współpracę z Instacart, firma zajmująca się dostawami towarów zakupionych w sieci, już wkrótce szybko i wygodnie zamówimy potrzebne produkty przez aplikację.

Funkcja „Shoppable Recipes” z pewnością pomoże użytkownikom kupić składniki do dań znalezionych w serwisie. Opcja będzie widoczna podczas oglądania danego filmiku z przepisem – pojawi się wówczas dedykowany przycisk przy wybranym przepisie. Instacart sam znajduje potrzebne nam produkty i oczywiście dostarcza nam je do domu. Takie rozwiązanie jeszcze bardziej przyspieszy i ułatwi nam robienie zakupów, a przy okazji zachęca do podglądania procesów przygotowywania dań na TikToku, które będą jeszcze bardziej w zasięgu naszych możliwości. 

Według Instacart nowa funkcja pozwoli nie tylko umożliwiać szybsze i łatwiejsze gotowanie, ale też odblokuje  aplikacji więcej sposobów do nawiązania współprac z partnerami detalicznymi i na pogłębienie relacji z klientami. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. TikTok / @Emilymariko

– W Instacart pasjonujemy się jedzeniem i inwestujemy w rozwijanie tej pasji u innych – powiedział w oświadczeniu Asha Sharma, COO Instacart. – Dzięki temu, że popularne przepisy z miejsc takich jak TikTok można łatwo kupić za pomocą kilku dotknięć, pomagamy ludziom zamienić tę pasję w czyn, bo kupując kilka produktów z lokalnego sklepu możemy tworzyć nowe, ekscytujące posiłki – dodaje Sharma.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa funkcja na TikToku jest stopniowo wprowadzana dla twórców korzystających z funkcji Jump. Dostęp internetowy zostanie początkowo uruchomiony w ramach współpracy z firmą Hearst, która udostępni przyciski zakupowe na stronach takich jak Country Living i Good Housekeeping. Firma Instacart zapowiedziała, że kolejne powiązania zostaną ogłoszone w późniejszym okresie roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W Białym Domu odbyła się konferencja, którem celem było poinformowanie tiktokerów o sytuacji Ukrainie i aktualnej polityce ich kraju wobec Rosji.

PS 2

SoundOn to platforma skierowana do piosenkarzy, piosenkarek i zespołów muzycznych, umożliwiająca im uzyskanie 100% tantiem za udostępnione w serwisie utwory. Jak twierdzi TikTok, „usługa wzmocni pozycję nieodkrytych artystów, pomagając im rozwijać się i budować karierę”.