Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Legia i Królewskie kontynuują współpracę

Mistrzowska drużyna i najbardziej warszawskie piwo razem na kolejne trzy lata.
O autorze
1 min czytania 2014-08-20

Od ponad 10 lat marka Królewskie nierozerwalnie związana jest z klubem piłkarskim Legia, chlubą stolicy i jej mieszkańców. Z dumą wspiera piłkarzy i kibiców klubu na stadionie, promuje też sukcesy drużyny na warszawskim rynku. To najbardziej naturalna współpraca dwóch warszawskich symboli, bez których trudno jest wyobrazić sobie stolicę. Sponsor wraz klubem ogłaszają przedłużenie umowy sponsoringowej na kolejne trzy sezony.

Od 2004 r. Królewskie towarzyszy warszawskiej drużynie, wspierając klub i jego fanów w momentach tryumfu i chwilach trudności. Jest obecna na boisku, na koszulkach piłkarzy oraz wśród kibiców. Wraz z nimi celebruje wielkie osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promuje sukcesy klubu także na rynku. Z okazji zdobycia tytułu Mistrza Polski 2014 r. Królewskie przygotowało specjalną edycję butelek, wkrótce w punktach sprzedaży pojawi się limitowana edycja szklanek oraz specjalna seria butelek upamiętniająca to wydarzenie.

– Królewskie to jedyna marka piwna z warszawskimi korzeniami. To silna i doskonale rozpoznawalna marka regionalna, od lat ceniona przez konsumentów – mówi Barbara Rychel, kierownik marketingu marki Tatra i marek regionalnych, która w Grupie Żywiec odpowiada za Królewskie. – Nasza współpraca z Legią – najbardziej warszawskim klubem sportowym jest przykładem świetnego partnerstwa, które obydwu stronom przynosi bardzo wymierne korzyści. W ten sposób marka może być bliżej swojego konsumenta, towarzyszyć mu w najważniejszych dla niego wydarzeniach. Klub zaś zyskuje silnego, stabilnego i zaangażowanego sponsora oraz partnera dla swoich działań także poza boiskiem – ocenia Barbara Rychel.

Przedstawiciele Klubu Legia Warszawa znakomicie oceniają współpracę ze sponsorem. – Sponsoring sportowy w Polsce jest wciąż w powijakach. Choć coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z takiej współpracy, to jednak wciąż trudno o długoterminowe, przewidywalne partnerstwo, które gwarantuje klubowi stały rozwój i daje możliwość planowania inwestycji. – podkreśla Jakub Szumielewicz, członek zarządu Legii Warszawa. – Ponad 10 lat współpracy Legii z marką Królewskie to naprawdę rzadkość w polskim sporcie. Stabilny sponsor na dobre i na złe, to najlepsze, co może przytrafić się klubowi sportowemu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Królewskie w komunikacji rynkowej z dumą podkreśla swoją warszawskość i silny związek ze stołeczną drużyną. Sponsoring warszawskiego klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka planuje liczne akcje wspierające drużynę piłkarską, a także wydarzenia skierowane do fanów klubu i mieszkańców stolicy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing