Dwie kampanie taktyczne, czyli Opcom dla ŠKODY

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dwie kampanie taktyczne, czyli Opcom dla ŠKODY

Trwają dwie kampanie taktyczne dla marki ŠKODA, przygotowane przez agencję reklamową Opcom.

Pierwsza z nich to „ 300 upustów Citigo”, czyli 1000 zł upustu na ŠKODĘ Citigo dla najszybszych. Agencja przygotowała dedykowaną stronę www.skoda-upusty.pl z mechanizmem rezerwacji upustów, który daje polskim Klientom: unikalną szansę zarezerwowania dla siebie upustu 1000 zł na zakup modelu Citigo, display, mailing, radio oraz materiały dla dealerów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Nowy jest lepszy”, to druga kampania Opcomu dla ŠKODY, będąca follow up kampanii ŠKODA Kredyt Niskich Rat. To popularne rozwiązanie, z którego z powodzeniem korzysta wielu Polaków, kupujących co roku nowe samochody ŠKODA. Do dyspozycji Klienta, agencja przygotowała stronę www, na której dostępny jest przelicznik rat, poprzez który Klient deklaruje wysokość raty, jaką jest gotowy zapłacić i długość okresu kredytowania. Na podstawie tych informacji aplikacja dostosowuje optymalny wybór modelu i opcji finansowania. Agencja odpowiedzialna jest również za stworzenie spotu tv

oraz vod, kampanii display, mailingów, radia i materiałów dla dealerów.

Kampanie trwają do końca sierpnia.
Realizacja kampanii: Opcom
Planowanie kampanii i zakup mediów: MediaCom
Media społecznościowe: Kalicińscy.com

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij