AMS we współpracy z WWF wyemituje miniserial w ramach akcji „Godzina dla Ziemi WWF”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
AMS we współpracy z WWF wyemituje miniserial w ramach akcji „Godzina dla Ziemi WWF”

W sobotę, 26 marca, AMS będzie przez cały dzień – co godzinę – emitować ekologiczny miniserial na Digital Citylightach w całym kraju. Złożą się na niego treści merytoryczne – praktyczne wskazówki, jak każdy z nas może zadbać o naszą planetę. Partnerem merytorycznym akcji jest WWF.

Zwieńczeniem akcji 26 marca będzie przygaszenie przez AMS oświetlenia na digitalowych nośnikach o godz. 20.30. Akcja „Godzina dla Ziemi WWF” ma  zmotywować ludzi do podjęcia działań na rzecz ratowania planety. Od 2007 roku jej organizator, World Wide Fund for Nature (WWF) nakłania do symbolicznego wyłączenia na jedną godzinę o 20.30 świateł w domach i biurach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W tym roku włączamy się w „Godzinę dla Ziemi WWF”, przygaszając oświetlenie na naszych digitalowych nośnikach w 8 największych polskich aglomeracjach – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Ponadto, co godzinę będziemy publikować ekologiczne wskazówki i zachęcać wszystkich do zmiany postaw na bardziej przyjazne planecie. Plansze edukacyjne przygotowane wspólnie z naszym partnerem merytorycznym WWF ukażą się na stu Digital Citylightach, czyli w największej tego typu sieci Digital OOH w Polsce – dodaje.

AMS realizuje też kampanie edukacyjne w ramach projektu EKO Inicjatywa AMS. Więcej: ams.com.pl/smart-city/eko.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij