Kotlin Premium zmienia jedzenie na lepszĘ w najnowszej kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kotlin Premium zmienia jedzenie na lepszĘ w najnowszej kampanii

Ruszyła kampania reklamowa ketchupu Kotlin Premium, produkowanego przez Maspex. W najnowszej kampanii marka przekonuje, że dodatek ketchupu Premium w 100% z naturalnych składników wzbogaci smak każdej potrawy.

W myśl platformy „Kotlin zmienia jedzenie na lepsze” możemy zaobserwować, że oprócz smaku potraw zmienia się język bohaterów spotów reklamowych na język bardziej „premium”, z charakterystycznym akcentowaniem „Ę” w reakcji na jeszcze lepszy smak ulubionych potraw. Spot kampanijny będzie emitowany w telewizji, social mediach (Facebook, Instagram), VOD oraz YouTube. Towarzyszą mu 3 kreacje digitalowe emitowane jako prerolle na Youtube.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Kreację przygotowała agencja Feeders, za zakup mediów odpowiada Starcom.

Spoty reklamowe wyreżyserował Daniel Jaroszek.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij