Grupa Euvic tworzy markę Euvic Performance

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa Euvic tworzy markę Euvic Performance

Agencja FFW Communication zmienia szyld na Euvic Digital i razem z Euvic Media (dawniej ClickAd Interactive) i Euvic Effect (dawniej All4affiliate) oraz z Euvic360E-com (dawniej 360E-com) tworzą grupę działając pod marką Euvic Performance.

Do tej pory w ramach grupy działały wyspecjalizowane agencje: FFW Communication (agencja digital), Re:buzz (agencja świadcząca usługi w zakresie moderacji i ochrony reputacji w sieci), Oraganic Seach (agencja SEO), ClickAd Interactive (dom mediowy), All4Affiliate (agencja performance) i 360 E-com (spółka technologiczna oferująca usługi omnichannel retargetingu). Obecnie powstały marki operacyjne: Euvic Digital, Euvic Buzz, Euvic Organic Search, Euvic Media, Euvic Effect i Euvic 360. Choć poszczególne spółki zachowają odrębność operacyjną, na rynku funkcjonować będą pod jedną parasolową marką Euvic Performance.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Połączenie i rebranding marek funkcjonujących w filarze Euvic Performance to kolejny znaczący krok, którym realizujemy strategię Integratora 2.0. Obszar digital marketingu doskonale uzupełnia ofertę usług cyfrowych Grupy, a konsolidacja spółek w tym obszarze maksymalizuje nasze możliwości. Dzięki synergii płynącej z połaczenia doświadczenia i wiedzy eksperckiej ich zespołów Klienci Grupy Euvic otrzymają zupełnie nowe możliwości w ramach kompleksowej oferty cyfrowej transformacji i sprzedaży online. Dostarczamy naszym klientom nie tylko rozwiązania technologiczne ale także pomagamy im je wdrażać, komunikować, generować na nie popyt i dystrybuować wśród klientów końcowych – mówi Łukasz Czernecki, wiceprezes Euvic.

Integracja spółek to propozycja nowoczesnego marketingu w modelu 360°: od strategii, poprzez kreacje, planowanie i zakup mediów, po analizę i innowacyjne narzędzia martech pozwalające na generowanie sprzedaży online. Klienci Grupy Euvic otrzymają zupełnie nowe możliwości w ramach kompleksowej oferty cyfrowej transformacji i sprzedaży online. Dzięki dostępowi do wiedzy doświadczonych ekspertów oraz zaawansowanych narzędzi jak programmatic, conversion booster, rekomendacje i retargeting będą mogli zrealizować cały, złożony projekt z jednym partnerem. Tak więc nie tylko zamówią stworzenie rozwiązania na podstawie technologii, ale także jego wprowadzenie na rynek.

– W toku współpracy, naturalnie okazało się, że efektywność jest wspólnym mianownikiem naszych działań. Dlatego też zdecydowaliśmy się, żeby to właśnie efektywność stała się wyróżnikiem brandingowym naszej grupy – niezależnie od tego czy prowadzimy kampanie w mediach, zarządzamy social media, prowadzimy działania SEO czy opracowujemy strategie komunikacji podkreślamy, że na koniec zarówno nam jak i naszym klientom chodzi o efekty. Wierzę, że konsolidacja pomoże nam jeszcze sprawniej oferować nasze usługi. Liczymy także , że wkrótce uda nam się wygenerować kolejne synergie w ramach całej grupy kapitałowej, ze szczególnym uwzględniem filaru Commerce Transformation – podkreśla Krzysztof Małecki, partner zarządzający Euvic Digital.

– Pod marką Euvic Performance tworzymy grupę podmiotów, której zadaniem jest bycie One Stop Shop. Klient nawiązując współprace z EP pod jednym dachem może być obsłużony w dowolnym zakresie usług reklamowych, mediowych i komunikacyjnych, ale jednocześnie otrzyma wszelkie wsparcie technologiczne i usługi w oparciu o najnowsze technologie martech i adtech. To połączenie wiedzy, kompetencji i ponad 22 letniego doświadczenia naszych spólek w różnych wyżej wymienionych dziedzinach daje nam możliwość oferowania rozwiązań na zupełnie nowym poziomie. Ostateczne połączenie oferowanych usług w ramach wszystkich podmiotów wydaje się naturalnym krokiem rozwoju firmy, z perspektywy klientów zaś jest gwarancją realizacji ich potrzeb na najwyższym poziomie i z oczekiwanym efektem – wskazuje Maciej Teliszewski, prezes zarządu Clickad SA (Euvic Media, Euvic Effect, Euvic360E-com).

Filar Perfomance to obecnie sześć wyspecjalizowanych spółek. Plany na rok 2022 zakładają wzrost o 25 proc. Dotychczasowa integracja spółek odbyła się na wielu poziomach – jednolita identyfikacja marki, wspólne biuro, współdzielenie projektów oraz wspólne ich prowadzenie i wymiana kompetencji. Docelowo grupa chce specjalizować się we wsparciu e-commerce. Plany rozwoju zakładają zarówno wzrost organiczny wewnątrz organizacji, jak i poprzez kolejne akwizycje.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij