Antoni Królikowski odpłynął i zniszczył swój wizerunek. Wargaming banuje Rosję i Białoruś (podcast)

Antoni Królikowski odpłynął i zniszczył swój wizerunek. Wargaming banuje Rosję i Białoruś (podcast)
Antoni Królikowski mocno nadszarpnął swój wizerunek. Wszystko z powodu walki sobowtórów Zełenskiego i Putina na Royal Division. Z kolei Wargaming.net sprzeciwia się Białorusi i Rosji oraz zapowiada wycofanie się z tych rynków. To tylko część tematów kolejnego odcinka Marketing Przegadany.
O autorze
1 min czytania 2022-04-11

Antoni Królikowski niszczy swój wizerunek

Aktor Antoni Królikowski stał się włodarzem federacji freak fightów – Royal Division. Pierwszą galę organizacji promować miała walka sobowtórów prezydentów Zełenskiego i Putina. W internecie zawrzało – i to nie tylko tym polskim. Na Antoniego Królikowskiego, jak i całą federację spadł olbrzymi hejt oraz krytyka. Koniec końców aktor wycofał się z Royal Division i udał… na leczenie. Jest to jednak jeden z największych kryzysów wizerunkowych dekady. Czy sytuację może cokolwiek odwrócić?

Wargaming.net banuje Rosję i Białoruś

Wywodzące się z Białorusi studio Wargaming.net to twórcy takich gier jak World of Tanks czy World of Warplanes. Firma zatrudnia ok. 1800 osób – głównie w Rosji, Białorusi, Ukrainie i Polsce. Z tych dwóch pierwszych krajów producent gier ma jednak zamiar się wycofać. To wszystko pokłosie rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Jak Wargaming.net poradzi sobie po opuszczeniu swojego matecznika?

eBay wchodzi do Polski… ponownie

eBay był niegdyś jednym z najpotężniejszych marketplace’ów na świecie. Firma jednak ostatecznie nie wytrzymała konkurencji z Amazonem czy AliExpress, a w Polsce z Allegro. Choć eBay działa nadal, to nie posiada już tak sporej części rynku, jak niegdyś. Firma ma jednak zamiar ponownie wejść do Polski, choć de facto nigdy z niej oficjalnie nie wyszła. Czy eBay odrobił lekcję i tym razem poradzi sobie z Allegro i Amazonem?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Audi wprowadza mikrotransakcje?

Odblokowywanie funkcji w samochodzie za pomocą mikrotransakcji? To prawdopodobnie przyszłość motoryzacji. Audi zamiast wstawiać zaślepki czy dzielić linie montażowe i tworzyć kilka wzorów tego samego modelu samochodowego, postawiło na blokowanie funkcji na poziomie oprogramowania. Przycisk „Sync” można sobie odblokować już za 700 euro. Czy tak będzie wyglądać motoryzacja?

Na te i inne tematy rozmawiają Wojtek Walczak i Damian Jemioło w najnowszym odcinku podcastu Marketing Przegadany.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się