Żabka rusza z cyklem podcastów na kanale „Tematy spod lady”

Żabka rusza z cyklem podcastów na kanale „Tematy spod lady”

Żabka w cyklu podcastów „Tematy spod lady” odda głos influencerom, ekspertom i swoim pracownikom, którzy z przymrużeniem oka odsłonią kulisy działania sieci i podzielą się inspiracjami.

Marki coraz chętniej korzystają z podcastów jako z atrakcyjnego kanału komunikacji z konsumentami. Do takich brandów jak Reserved czy Multikino w ostatnim czasie dołączyła także polska sieć sklepów Żabka, startując z własną serią audycji w serwisach YouTube, Spotify i SoundCloud.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Towary spod lady były atrakcyjne i niedostępne dla wszystkich. I takie też są tematy naszego podcastu, w którym odsłaniamy kulisy sieci Żabka i dzielimy się inspiracjami. To tu oddajemy głos naszym pracownikom, a także ekspertom i influencerom. Posłuchaj i dowiedz się, co naprawdę liczy się w naszej sieci, a także w trendach żywieniowych czy technologicznych – zachęca do słuchania sieć Żabka. 

Jak pisze marka – sytuacja u naszych wschodnich sąsiadów wpłynęła na modyfikację planów dotyczących treści pierwszego odcinka podcastu, który został poświęcony skutecznej pomocy Ukrainie.

Z kolei w „nowym otwarciu” cyklu, które nastąpiło 7 kwietnia, Żabka opublikowała odcinek prowadzony przez Janinę Bąk – autorkę książki „Statystycznie rzecz biorąc”, w sieci znaną jako Janina Daily. Zaproszeni goście wzięli udział w quizie na temat najważniejszych danych statystycznych dotyczących sklepów Żabka

Sieć będzie publikować kolejne odcinki podcastu w co drugi wtorek o godz. 19:00.

PS
O tym, jak powinien wyglądać dziś influencer marketing, w naszym cyklu Influencer z misją opowiedziała także Janina Bąk, autorka bloga JaninaDaily.com i influencerka, która na Instagramie zdobyła już ponad 95 tys. obserwujących.

PS 2
Jak audiomarketing może wpłynąć na rozwój marki? Jak pokazują badania – treści sponsorowane, lokowania produktów czy po prostu reklamy w podcastach, są skuteczne. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij