Billboardy przyjmujące płatności zbliżeniowe? W Nowym Jorku ruszyła specjalna akcja wspierająca Ukrainę

Billboardy przyjmujące płatności zbliżeniowe? W Nowym Jorku ruszyła specjalna akcja wspierająca Ukrainę
Billboardy, które były wykorzystywane w antywojennych protestach, zostały przekształcone w mobilne punkty służące do przekazywania datków na potrzeby ukraińskich rodzin.
O autorze
1 min czytania 2022-04-12

W pobliżu kilku nowojorskich ulic pojawiły się oryginalne billboardy przedstawiające plakaty, których używali mieszkańcy Moskwy protestujący przeciwko wojnie z Ukrainą. Obok znaków protestacyjnych „нет войне” w języku rosyjskim pojawia się krótka informacja przypominająca opis obiektu na wystawie muzealnej: „Nie dla wojny. Prawdziwy znak protestacyjny. Moskwa, Rosja 3 marca 2022”.

Tuż pod opisem widnieją małe terminale płatnicze, dzięki którym przechodnie mogą natychmiast przekazywać drobne datki wspierające ofiary wojny.

Dzięki temu  kreatywnemu pomysłowi agencji reklamowej Mischief nowojorczycy mogą przekazywać datki w wysokości 2, 5 lub 10 dolarów. Wystarczy przyłożyć kartę płatniczą do skrzynki umieszczonej na billboardzie i potwierdzić płatność.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Następnie pieniądze są przekazywane na rzecz Agencji ONZ ds. Uchodźców, która zapewnia pomoc osobom uciekającym przed wojną – w tym schronienie, wsparcie prawne czy psychologiczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy mobilne punkty na datki będą pojawiały się częściej w przestrzeniach miejskich w odpowiedzi na często pojawiające się pytania „Jak mogę pomóc”?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. twitter.com/mischief

PS
Polska marka Adrian ponownie zaprezentowała kontrowersyjny billboard. Tym razem marka postanowiła nawiązać swoją kreacją reklamową do wojny w Ukrainie.