Ruszyła nowa kampania BLIKA „Bądź kotem płatności”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść

Efektywne płatności w e-commerce

Ruszyła nowa kampania BLIKA „Bądź kotem płatności”

Ruszyła nowa kampania pod hasłem „Bądź kotem płatności”, promująca system płatności mobilnych BLIK.

„Bądź kotem płatności” to kolejna odsłona kampanii z udziałem Tomasza Kota. Komunikacja opiera się na podkreśleniu zalet płatności BLIKIEM, które są łatwe, szybkie i powszechnie dostępne. Multimediowa kampania prowadzona jest w telewizji i kanale digital, na spot reklamowy można trafić również w kinach. Do promocji zaangażowani zostali również influencerzy. Kampania wystartowała z początkiem kwietnia i potrwa do końca maja.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania paid social i paid search agencja marketingu efektywnościowego Performics, natomiast współpracą z influencerami zajmuje się LiquidThread. Strategię komunikacji i kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan.

To kolejna kampania, która jest realizowana w idei Power Of One Publicis Groupe przez Spark Foundry, Performics i LiquidThread. Efektywność współpracy BLIKA z agencjami z Grupy Publicis została kilkukrotnie potwierdzona nagrodami branżowymi, takimi jak Effie czy Mixx Awards.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij