Bartek Ziemiański: To nieprawda, że na LinkedInie publikuje mało użytkowników (podcast)

Bartek Ziemiański: To nieprawda, że na LinkedInie publikuje mało użytkowników (podcast)

Bartek Ziemiański to jeden z najpopularniejszych ekspertów od LinkedIn w Polsce i ojciec-inicjator wydarzeń LinkedIn Local w naszym kraju. Przez lata pracował jako przedstawiciel handlowy, by stać się specjalistą od LinkedIna, employee advocacy i social sellingu.

Bartek Ziemiański na LinkedInie działa od lat. Prędzej czy później każdy, kto wchodzi do LinkedInowego świata w Polsce natrafi na jego treści. Przeszkolił całe mnóstwo osób z zakresu social sellingu, prowadzenia profilu na LinkedInie czy employee advocacy. Obecnie pełni funkcję head of social selling programs w Sharebee. Bartka zapytaliśmy m.in. o to, dlaczego tak mało użytkowników LinkedIna publikuje swoje treści. Okazuje się, że nie jest to do końca prawda.

– Na polskim LInkedInie treści codziennie publikuje 120–130 tys. osób w stosunku do 4,8 mln użytkowników. Może to nie jest dużo, ale tych treści jest całkiem sporo. Nie wiem ile użytkowników np. Facebooka czy YouTube'a regularnie publikuje swoje treści. Być może to nie jest tak, że tylko na tym LinkedInie nie chcemy publikować swoich treści, tylko może po prostu głównie jesteśmy odbiorcami komunikatów w social mediach – mówi Bartek Ziemiański.

Z Bartkiem rozmawiamy o social sellingu, LinkedInie, botach w mediach społecznościowych i employee advocacy. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij