We wrześniu 1997 r. w Warszawie powstała Stratosfera – jedna z najstarszych i najdłużej działających agencji marketingowych w Polsce. Przez te kilkadziesiąt lat firma obsłużyła niezliczone marki na rynkach międzynarodowych. Krzysztof Najder pomagał w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych. W tym czasie marketing jednak znacznie się zmienił – dziś wszystko działa szybciej, choć niekoniecznie lepiej.
Zobacz również
– Strategie, które pamiętam sprzed ponad ćwierć wieku, bardzo się zmieniły. Z dużych strategii, które opracowuje się przez miesiące, a potem wciela przez lata, przeszliśmy w dużym stopniu na strategie, które realizują sieci handlowe. Wypuszczają nowe marki błyskawicznie w oparciu o copy-paste’owanie innych marek. One później przeżywają albo nie przeżywają, a cały proces trwa pół roku – mówi Krzysztof Najder.
Z Krzysztofem Najderem rozmawiamy o zmianach, jakie zaszły w marketingu, wpływie rewolucji przemysłowej i kultury na świat reklamy, a także technologii i jej oddziaływaniu na trendy. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Mateusz Górecki to managing director w WE!RE Fantasy, czyli marki skoncentrowanej na świadczeniu usług influencer marketingu w branży gamingowej. Z Mateuszem rozmawiamy o influencer marketingu w gamingu, społeczności graczy w Polsce, jak i najlepszych kampaniach w ostatnim roku.
- Paweł Brągoszewski to wiceprezes zarządu Play2Chill S.A., firmy zajmującej się tworzeniem gier w tzw. segmencie indie premium. Z Pawłem rozmawiamy o gaming marketingu, budowaniu widoczności na Steamie i tym, co tego typu platformy oferują studiom gamingowym;
- Paweł Ptaszyński to właściciel agencji cnwmedia.pl, oferującej tworzenie strategii dźwiękowych i audiobrandingu. Od 25 lat bawi się dźwiękami i muzyką. Jeden z najlepiej posługujących się konsoletą emisyjną realizatorów radiowych w zachodniej Polsce. Autor podcastu „Łowcy wyzwań”.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing