TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Krzysztof Najder: Kiedyś strategię opracowywano miesiącami, teraz buduje się marki w stylu kopiuj-wklej (podcast)

Krzysztof Najder: Kiedyś strategię opracowywano miesiącami, teraz buduje się marki w stylu kopiuj-wklej (podcast)
Krzysztof Najder – twórca Stratosfery, zajmuje się marketingiem od ponad 30 lat. W tym czasie współpracował z licznymi markami przy opracowywaniu strategii marketingowej, badaniach semiotycznych itp. Jak zmienił się marketing przez trzy dekady i jaki wpływ na niego wyrwała kultura?
O autorze
1 min czytania 2022-04-15

We wrześniu 1997 r. w Warszawie powstała Stratosfera – jedna z najstarszych i najdłużej działających agencji marketingowych w Polsce. Przez te kilkadziesiąt lat firma obsłużyła niezliczone marki na rynkach międzynarodowych. Krzysztof Najder pomagał w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych. W tym czasie marketing jednak znacznie się zmienił – dziś wszystko działa szybciej, choć niekoniecznie lepiej.

– Strategie, które pamiętam sprzed ponad ćwierć wieku, bardzo się zmieniły. Z dużych strategii, które opracowuje się przez miesiące, a potem wciela przez lata, przeszliśmy w dużym stopniu na strategie, które realizują sieci handlowe. Wypuszczają nowe marki błyskawicznie w oparciu o copy-paste’owanie innych marek. One później przeżywają albo nie przeżywają, a cały proces trwa pół roku – mówi Krzysztof Najder.

Z Krzysztofem Najderem rozmawiamy o zmianach, jakie zaszły w marketingu, wpływie rewolucji przemysłowej i kultury na świat reklamy, a także technologii i jej oddziaływaniu na trendy. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing