Play2Chill S.A. działa na rynku od 2017 r. i w tym czasie wypuściło trzy tytuły – w tym dwa na rzecz wydawcy. Ich najnowszym dziełem jest Motorcycle Mechanic Simulator 2021, który zagościł nie tylko na popularnym Steamie, lecz również na Humble Store.
Zobacz również
Z Pawłem Brągoszewskim – wiceprezesem Play2Chill S.A. – rozmawiamy o gaming marketingu. Uwagę skupiamy przede wszystkim na tzw. segmencie gier indie premium, które mogą się poszczycić co najmniej kilkuset tysięcznym budżetem. Jak wskazuje sam Brągoszewski – gaming marketing w tym sektorze to w większości budowanie widoczności na platformach typu Steam.
– Mam twarde stanowisko, które wynika z danych naszych arkuszy. W przypadku gier, które robimy – 90% tego, czy gra się sprzeda, czy nie, jest widoczność w sklepach typu Steam. Cała reszta to streamy, YouTube, prasa growa, social media czy wydarzenia branżowe. Im droższy i większy jest tytuł, tym bardziej nabierają znaczenia te kwestie w stylu wydarzeń, obecności w prasie itp. W końcu widoczność w sklepie jest wówczas gwarantowana – mówi Paweł Brągoszewski.
Paweł Brągoszewski to gość najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast. Posłuchaj, jak tworzy się gaming marketing dla gier typu indie premium.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
Paweł Ptaszyński to właściciel agencji cnwmedia.pl, oferującej tworzenie strategii dźwiękowych i audiobrandingu. Od 25 lat bawi się dźwiękami i muzyką. Jeden z najlepiej posługujących się konsoletą emisyjną realizatorów radiowych w zachodniej Polsce. Autor podcastu „Łowcy wyzwań”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
Kamila Gębik to CEO Kammedia i autorka książki „PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?”. W swojej karierze zajmowała się praktycznie każdą dziedziną marketingu – od social mediów, przez PR i marketing afiliacyjny po promocję e-commerce;
-
Żaneta Kurczyńska to wiceprezeska agencji Synertime i twórczyni kanału Okiem PR-owca. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada o kryzysie tożsamości w PR-ze, wpadkach influencerów, przyszłości wizerunku gal freak fightowych i działaniach CSR-owych marek oraz agencji.