TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Żaneta Kurczyńska (Synertime): PR-owiec jest jak dyrygent – spina całą komunikację marki (podcast)

Żaneta Kurczyńska (Synertime): PR-owiec jest jak dyrygent – spina całą komunikację marki (podcast)
Żaneta Kurczyńska to wiceprezeska agencji Synertime i twórczyni kanału Okiem PR-owca. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada o kryzysie tożsamości w PR-ze, wpadkach influencerów, przyszłości wizerunku gal freak fightowych i działaniach CSR-owych marek oraz agencji.
O autorze
1 min czytania 2022-02-15

Żaneta Kurczyńska w PR-ze działa od prawie 9 lat. W tym czasie przeszła długą drogę od zwykłej asystentki po wiceprezeskę i współwłaścicielkę agencji Synertime. Zaczynała od działań CSR-owych, a dziś – choć pełni tak ważną funkcję – nadal chce być blisko PR-u. Żaneta jest także twórczynią kanału Okiem PR-owca, który zgromadził już 15 tys. subskrypcji. Za jego pośrednictwem ociepla wizerunek polskiego PR-u w oczach mainstreamowych odbiorców.

Według Żanety dobry PR-owiec jest jak dyrygent, który spina całą komunikację marek. To właśnie takiej przyszłości upatruje się dla swojego zawodu, nie bojąc się o wyparcie przez agencje interaktywne i marketingowe. 

– Kim dzisiaj jest PR-owiec? Wszelkie globalne trendy mówią o tym, że i PR i PR-owcy będą mieć coraz większe znaczenie. Nie postrzegam agencji marketingowych jako konkurencji. Mają kompetencje, które mogą nawzajem się uzupełniać. Sami w agencji mamy dział social media marketingowy, który obsługuje działania naszych klientów. Natomiast zawsze w tę komunikację jest zaangażowany PR-owiec, który ją spaja i jest niczym dyrygent. Każdy muzyk z osobna może zagrać pięknie, ale aby grać razem – potrzebują dyrygenta – mówi Żaneta Kurczyńska.

W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast Żaneta opowiada o kryzysie tożsamości PR-owców, swojej karierze, kanale na YouTubie, influencer marketingu i przyszłości wizerunków takch postaci jak Leksiu czy Konopsky, a także gal freak fightowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast: