Żaneta Kurczyńska w PR-ze działa od prawie 9 lat. W tym czasie przeszła długą drogę od zwykłej asystentki po wiceprezeskę i współwłaścicielkę agencji Synertime. Zaczynała od działań CSR-owych, a dziś – choć pełni tak ważną funkcję – nadal chce być blisko PR-u. Żaneta jest także twórczynią kanału Okiem PR-owca, który zgromadził już 15 tys. subskrypcji. Za jego pośrednictwem ociepla wizerunek polskiego PR-u w oczach mainstreamowych odbiorców.
Według Żanety dobry PR-owiec jest jak dyrygent, który spina całą komunikację marek. To właśnie takiej przyszłości upatruje się dla swojego zawodu, nie bojąc się o wyparcie przez agencje interaktywne i marketingowe.
Zobacz również
– Kim dzisiaj jest PR-owiec? Wszelkie globalne trendy mówią o tym, że i PR i PR-owcy będą mieć coraz większe znaczenie. Nie postrzegam agencji marketingowych jako konkurencji. Mają kompetencje, które mogą nawzajem się uzupełniać. Sami w agencji mamy dział social media marketingowy, który obsługuje działania naszych klientów. Natomiast zawsze w tę komunikację jest zaangażowany PR-owiec, który ją spaja i jest niczym dyrygent. Każdy muzyk z osobna może zagrać pięknie, ale aby grać razem – potrzebują dyrygenta – mówi Żaneta Kurczyńska.
W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast Żaneta opowiada o kryzysie tożsamości PR-owców, swojej karierze, kanale na YouTubie, influencer marketingu i przyszłości wizerunków takch postaci jak Leksiu czy Konopsky, a także gal freak fightowych.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
Robert Sieńko to prawdziwy ekspert od trade i shopper marketingu, który w tej branży działa od prawie dwóch dekad. Choć trade i shopper marketing są niedoceniane przez agencje interaktywne – to jednak dzięki nim konsumenci podejmują swoje decyzje zakupowe;
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
Monika Czaplicka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych ekspertek od marketingu i kryzysów w Polsce. Choć jej początki wiele osób upatruje w blogosferze, to Monika tak naprawdę zaczynała od… prowadzenia komunikacji na forach internetowych;
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
Radosław Nawrocki to CEO PayPo, czyli fintechu zajmującego się płatnościami odroczonymi. Te – jak wskazuje raport „Płatności odroczone w Polsce 2021” mają pozytywny wpływ na zwiększenie sprzedaży i średniej wartości koszyka w e-commerce. Jak wygląda świat płatności odroczonych?.