TikTok podzieli się z twórcami przychodami z reklam. Rusza program TikTok Pulse

TikTok podzieli się z twórcami przychodami z reklam. Rusza program TikTok Pulse

Twórcy internetowi będą mogli otrzymać połowę przychodów z reklam, które pojwią się obok ich treści na Tiktoku. Na początku do programu zakwalifikują się influencerzy którzy mają co najmniej 100 tys. obserwujących.

fot. newsroom.tiktok.com

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowy sposób na zarabianie

Pierwszy kwartał 2022 roku należał do TikToka, który niezmiennie cieszy się największą popularnością wśród platform społecznościowych. Nic więc dziwnego, że codziennie nowi twórcy internetowi, a także marki  dostrzegają w nim potencjał i możliwości zarobku. Teraz TikTok chce dodatkowo zachęcić ich do aktywności w serwisie, uruchamiając nowy program TikTok Pulse.

Dzięki nowemu rozwiązaniu twórcy będą otrzymywali 50% przychodów z reklam wyświetlanych obok ich filmów. TikTok chce w ten sposób zachęcić najpopularniejszych twórców do częstszego publikowania treści – im więcej materiałów, tym więcej zysków z towarzyszących im reklam.

Do pierwszego etapu programu zakwalifikują się twórcy, którzy mają co najmniej 100 tys. obserwujących. TikTok Pulse ruszy w czerwcu w Stanach Zjednoczonych, a jesienią zostanie rozszerzony na inne kraje.  

Nowy program TikToka to kolejny krok w kierunku zwiększania konkurencyjności na tle innych platform społecznościowych. Przypomnijmy, że influencerzy na Instagramie mogą zyskać na reklamach nieco większą sumę. Serwis gwarantuje im bowiem 55% przychodów z reklam.  

TikTok Pulse szansą dla marek

Nowy program TikToka niewątpliwie pomoże zwiększyć widoczność marek. Serwis oferuje 12 kategorii Pulse, w których marki mogą umieszczać swoje reklamy – od urody i mody po gotowanie i gry, a także wiele innych branż. Treści promocyjne pojawią się obok najbardziej angażujących treści – wśród 4% wszystkich najpopularniejszych filmów w serwisie.

Jak podaje platforma – dzięki nowemu rozwiązaniu brandy mogą zwiększyć swoją rozpoznawalność o 10%, a chęć zakupienia ich produktu wśród generacji Z może zwiększyć się o 22%*.

TikTok Pulse stwarza niezrównaną okazję do nawiązania kontaktu ze społecznościami, które mają największe znaczenie dla marek – podsumowuje TikTok.

* newsroom.tiktok.com

PS
Niedawno TikTok postanowił wesprzeć muzyków, uruchamiając SoundOn, czyli platformę umożliwiającą artystom uzyskanie 100% tantiem za udostępnione w serwisie utwory.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij