TikTok podzieli się z twórcami przychodami z reklam. Rusza program TikTok Pulse

TikTok podzieli się z twórcami przychodami z reklam. Rusza program TikTok Pulse
Twórcy internetowi będą mogli otrzymać połowę przychodów z reklam, które pojwią się obok ich treści na Tiktoku. Na początku do programu zakwalifikują się influencerzy którzy mają co najmniej 100 tys. obserwujących.
O autorze
1 min czytania 2022-05-06

fot. newsroom.tiktok.com

Nowy sposób na zarabianie

Pierwszy kwartał 2022 roku należał do TikToka, który niezmiennie cieszy się największą popularnością wśród platform społecznościowych. Nic więc dziwnego, że codziennie nowi twórcy internetowi, a także marki  dostrzegają w nim potencjał i możliwości zarobku. Teraz TikTok chce dodatkowo zachęcić ich do aktywności w serwisie, uruchamiając nowy program TikTok Pulse.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki nowemu rozwiązaniu twórcy będą otrzymywali 50% przychodów z reklam wyświetlanych obok ich filmów. TikTok chce w ten sposób zachęcić najpopularniejszych twórców do częstszego publikowania treści – im więcej materiałów, tym więcej zysków z towarzyszących im reklam.

Do pierwszego etapu programu zakwalifikują się twórcy, którzy mają co najmniej 100 tys. obserwujących. TikTok Pulse ruszy w czerwcu w Stanach Zjednoczonych, a jesienią zostanie rozszerzony na inne kraje.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowy program TikToka to kolejny krok w kierunku zwiększania konkurencyjności na tle innych platform społecznościowych. Przypomnijmy, że influencerzy na Instagramie mogą zyskać na reklamach nieco większą sumę. Serwis gwarantuje im bowiem 55% przychodów z reklam.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

TikTok Pulse szansą dla marek

Nowy program TikToka niewątpliwie pomoże zwiększyć widoczność marek. Serwis oferuje 12 kategorii Pulse, w których marki mogą umieszczać swoje reklamy – od urody i mody po gotowanie i gry, a także wiele innych branż. Treści promocyjne pojawią się obok najbardziej angażujących treści – wśród 4% wszystkich najpopularniejszych filmów w serwisie.

Jak podaje platforma – dzięki nowemu rozwiązaniu brandy mogą zwiększyć swoją rozpoznawalność o 10%, a chęć zakupienia ich produktu wśród generacji Z może zwiększyć się o 22%*.

TikTok Pulse stwarza niezrównaną okazję do nawiązania kontaktu ze społecznościami, które mają największe znaczenie dla marek – podsumowuje TikTok.

* newsroom.tiktok.com

PS
Niedawno TikTok postanowił wesprzeć muzyków, uruchamiając SoundOn, czyli platformę umożliwiającą artystom uzyskanie 100% tantiem za udostępnione w serwisie utwory.