Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Harmonia przeciwieństw – kampania Reserved lato 2022

O autorze
1 min czytania 2022-05-09

Z jednej strony gładkie powierzchnie skrojone w sposób klasyczny, ponadczasowy. Z drugiej – nowoczesne wycięcia, marszczenia i nierzeczywiste, cyfrowo stworzone nadruki. Całość w nasyconych odcieniach letnich sorbetów. Malina, truskawka, jagoda, pomarańcza, a do owoców egzotyczna zieleń, jak z wakacyjnych zdjęć na łonie przyrody. Letnia kolekcja Reserved łączy w sobie kontrasty, by osiągnąć łatwy w odbiorze balans.

Wakacyjną lekkość odnajdziemy w oszczędnych krojach garniturów lub sukienek, geometrycznych wycięciach w talii, lekkich ramiączkach i wiązaniach oraz ozdobnych piórach, którymi wykończone zostały brzegi mankietów czy portfelowej mini spódnicy. Marka przełamuje stereotyp przewidywalnej odzieży formalnej, serwując ją w gamie intensywnych odcieni, takich jak neonowy koral lub elektryzujący fiolet. Jednorzędowa marynarka, spodnie w kant, dwurzędowa szmizjerka czy komplet ze skróconym żakietem stanowią energetyczną, letnią bazę, gotową do uzupełnienia modelami w hawajskie hibiskusy czy nieregularne wzory z tęczowej dzianiny, a także z autorskim nadrukiem będącym efektem eksperymentów ze zdjęciami kwiatów i odwracaniem barw w programie graficznym. I tu wchodzi do gry asymetria pełna marszczeń, rozcięć i geometrycznych rozwiązań, na przykład przy dekoltach.

Choć jest to kolekcja letnia, doskonale nadaje się do noszenia warstwowo. Kwiatowy, obcisły kombinezon, doskonały solo, jak również z luźną koszulą, stanowi pretekst do eksperymentów. Tak samo sukienka z dekoltem V, założona na liliową bluzkę z marszczonymi bufkami, albo krótki pomarańczowy top z długą spódnicą tubą, uzupełniony o pudełkowy różowy żakiet. Mocne kolory dopełniają się, wpasowując w trend dopamine dressing, a podobieństwa projektowe spajają kolekcję, która doskonale sprawdzi się zarówno w pracy, jak i jako wypełnienie wakacyjnej walizki. Wszystko zależy od kontekstu i interpretacji. Może być elegancko, a może być niezobowiązująco.

Warto zwrócić uwagę na detale: łańcuchowe zdobienia w stylu lat 90., dekoracyjne pióra, plecionki, jak w przypadku torebek, biżuterię o zaskakujących kształtach lub nawet sposób wiązania ramiączek, szczególnie na plecach – tu przykład turkusowej obcisłej sukienki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcji towarzyszy sesja zdjęciowa autorstwa duetu Frankiewicz & Różniata, a jej twarzą została polska modelka Małgosia Bela. W surowych, skalistych nadmorskich krajobrazach oraz stylizacjach Eweliny Gralak ubrania te stają się jeszcze bardziej wyraziste, zaskakujące i pełne eleganckiej, bezkompromisowej kobiecości.

Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży od 6.05.2022 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Foto: Frankiewicz & Różniata
Wideo: Bart Pogoda
Talent: Małgosia Bela
Stylist: Ewelina Gralak
Hair: Michał Bielecki
Makeup: Wilson
Produkcja: Warsaw Creatives

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się