Havas Worldwide Warsaw z nową kampanią dla Orange dla Firm

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Havas Worldwide Warsaw z nową kampanią dla Orange dla Firm

Ruszyła najnowsza kampania Orange dla Firm pod hasłem „Trend na sprzęt”. Kreację komunikującą nową ofertę przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

W nowej kampanii Orange zachęca firmy do wymiany telefonów na nowoczesne smartfony, oferując dodatkowo tablet z mobilnym internetem. Orange w komunikacji swojej oferty B2B po raz kolejny odwołuje się do bohaterów serialu „Rodzinka.pl” − w najnowszym spocie architekt Boski pomaga wyposażyć szkołę językową. Wszystkie sprzęty są dostępne w promocyjnej ofercie dla firm za 0 zł na start.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, radio, prasę oraz  internet. Wspierają ją również dedykowane materiały POS. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy  MEC.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij