W nowej kampanii Orange zachęca firmy do wymiany telefonów na nowoczesne smartfony, oferując dodatkowo tablet z mobilnym internetem. Orange w komunikacji swojej oferty B2B po raz kolejny odwołuje się do bohaterów serialu „Rodzinka.pl” − w najnowszym spocie architekt Boski pomaga wyposażyć szkołę językową. Wszystkie sprzęty są dostępne w promocyjnej ofercie dla firm za 0 zł na start.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, radio, prasę oraz internet. Wspierają ją również dedykowane materiały POS. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024