Euvic Effect wygrywa przetarg Urzędu Transportu Kolejowego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Euvic Effect wygrywa przetarg Urzędu Transportu Kolejowego

Oferta agencji Euvic Effect (Euvic Performance), lidera konsorcjum wraz z Sigma Bis, agencją reklamową DSK oraz Partner of Promotion, została wybrana przez Urząd Transportu Kolejowego jako najkorzystniejsza.

Postępowanie dotyczyło działań związanych z przygotowaniem i realizacją kampanii społecznej o charakterze informacyjno-edukacyjnym w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC II, współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko z budżetem opiewającym na blisko 52 mln złotych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Cieszy nas fakt, że zostaliśmy docenieni przez UTK i to, że potrafiliśmy wykorzystać wieloletnie doświadczenie oraz partnerskie relacje z członkami konsorcjum. Pozwoliło nam to wygrać największe postępowanie dotyczące kampanii społeczno-informacyjnej w ostatnich latach. Jako lider konsorcjum jesteśmy dumni, że nasza strategia jak i deklarowane wskaźniki zostały ocenione najwyżej. Wierzymy, że realizowana przez nas kampania wpłynie na bezpieczeństwo wśród dzieci na kolei i przejazdach kolejowych – mówi Artur Janik, chief business development officer w Euvic Effect (Euvic Performance).

Zadaniem konsorcjum będzie przygotowanie i realizacja informacyjno-edukacyjnej kampanii medialnej w ramach projektu Kampania Kolejowe ABC II, w tym opracowanie platformy kreatywnej oraz prowadzenie działań w telewizji, radiu, kinach, internecie oraz social mediach wraz z działaniami PR. Pierwsze działania wystartują w lipcu.

„Kampania Kolejowe ABC II” to drugi etap ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej z zakresu bezpieczeństwa kolejowego skierowanej do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodziców, nauczycieli i wychowawców. Jej celem jest propagowanie zasad bezpieczeństwa oraz wartości i wzorców związanych z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego, a także podczas poruszania się na obszarach stacji, przystanków i przejazdów kolejowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij