W ciągu czterech lat działalności marka zdołała podbić serca Polaków nie tylko w kraju, lecz także na całym świecie. Jest dzieckiem projektu polszczyzna.pl, którego stronę na Facebooku śledzi ponad 370 tysięcy osób. Kolekcja ROMANTYZM to uzupełnienie dotychczasowej oferty Nadwyraz.com, w której Mickiewicz, Słowacki (pod postacią KOŁDRIANA), Krasiński i Norwid nie od dziś grają pierwsze skrzypce.
Najnowsza kolekcja przypadnie do gustu każdemu miłośnikowi literatury polskiej, zwłaszcza epoki romantyzmu. Te oryginalne produkty wyprodukowane od A do Ż w Polsce będą także doskonałym pomysłem na prezent dla maturzysty, nauczyciela lub ucznia – jako nagroda konkursowa czy na zakończenie roku szkolnego. Link do kolekcji: https://nadwyraz.com/romantyzm
Zobacz również
W kolekcji znajdziemy m.in. koszulkę ROMANTYZM, na której obok wieszczów narodowych pojawili się inni wybitni literaci, tacy jak Aleksander Fredro i Narcyza Żmichowska. Twórcy marki nie ograniczają się wyłącznie do literatury; kolekcja została wzbogacona o najwspanialsze postaci ze świata muzyki i malarstwa – Fryderyka Chopina, Jana Matejkę i Stanisława Moniuszkę.
Ciekawą propozycją jest koszulka JAK ŻYĆ? z wizerunkiem Stańczyka. Marka zainspirowała się dziełem jednego z najwybitniejszych polskich malarzy i postacią z “Wesela” Stanisława Wyspiańskiego. Trudne pytanie na trudne czasy na grafice Nadwyraz.com zadaje ostatni błazen Jagiellonów, uważany za symbol mądrości.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Niemal od początku działalności marka szeroko nawiązuje do postaci Adama Mickiewicza i Juliusza Słowackiego. Wizerunek poetów od teraz można znaleźć na pomysłowych skarpetach, które będą stanowić ciekawy element garderoby mola książkowego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolekcja ROMANTYZM, której premierę ogłoszono w kwietniu, przez cały 2022 rok będzie poszerzana o kolejne nowości. Marka właśnie pokazała nowe produkty z linii FRYDERYK CHOPIN, stworzonej we współpracy z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina.
Hasło przewodnie marki to „Ubierz się w słowa!” i odzwierciedla ono to, co znajdziemy w asortymencie firmy. Celem założycieli jest przekonanie Polaków, że język polski i literaturę można przedstawić w kreatywny i oryginalny sposób. Dlatego też na produkty trafiły grafiki wyjątkowo urokliwe, stworzone z humorem, często pełniące funkcję edukacyjną.