Publicis Worldwide Poland ponownie wygrała przetarg na obsługę marki Berlinki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Publicis Worldwide Poland ponownie wygrała przetarg  na obsługę marki Berlinki

Agencja Publicis Worldwide Poland będzie realizować kolejną kampanię promującą Berlinki. Na zlecenie firmy Animex, właściciela popularnej marki, powstanie nowa strategia i kreacja. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji oraz w internecie. Publicis Worldwide

Publicis Worldwide Poland realizuje kampanie dla Berlinek od 2013 roku. Ich skuteczność została potwierdzona aż 4 srebrnymi statuetkami Effie, w tym także nagrodą w kategorii Long Term Marketing Excellence.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Bardzo dziękujemy firmie Animex za okazane zaufanie i cieszymy się na kontynuację owocnej współpracy. Wygrany przetarg jest dla nas dowodem na to, że wypracowana wspólnie z klientem koncepcja strategiczna i kreatywna, realizowana konsekwentnie na przestrzeni lat, może ciągle przynosić wymierne efekty. Stworzona platforma komunikacyjna, z Berlinkami w roli bohaterek historii opowiadanych z przymrużeniem oka, pozwoliła na zdobycie serc i lojalności klientów, a przede wszystkim na uwolnienie potencjału marki. Zostało to już potwierdzone nagrodami Effie. Z naszej strony dołożymy starań, by tak było i tym razem  – powiedziała Dagmara Gadomska, general manager Publicis Worldwide Poland.

Start nowej kampanii Berlinek zaplanowany jest na sierpień 2022 r.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij