„Możesz więcej” – teledysk stworzony przez 6 młodych raperów w ramach konkursu Gaminate RAP

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Możesz więcej” – teledysk stworzony przez 6 młodych raperów w ramach konkursu Gaminate RAP

Za nami finał konkursu Gaminate Rap, którego pomysłodawcami były: Agencja VYRAL oraz marka Gaminate. Stał się on szansą dla młodych raperów, którzy nie są jeszcze zakontraktowani przez żaden label, ale podążają za swoją pasją i walczą o spełnienie marzeń.

W konkursie wystarczyło dograć własną zwrotkę do utworu, który stworzył Hajper, ambasador marki Gaminate. Oprócz tysiaka w kieszeni młodzi artyści zdobyli bilet do sławy. Wygrana w konkursie umożliwiła im stworzenie razem z Hajperem utworu Gaminate – „Możesz Więcej”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wideo z konkursowym utworem krążące na TikToku osiągnęło zawrotną liczbę 2,5 mln wyświetleń. Jury konkursu stanęło przed nie lada wyzwaniem, aby spośród 135 nadesłanych zgłoszeń wybrać 5 zwycięskich twórców: k0o0t, postpone, hubinafali, Skarick i SHIRO – to raperzy, o których z pewnością usłyszycie jeszcze nie raz.

Oprócz możliwości nagrania świetnego kawałka, ekipa została zakontraktowana przez nowy label Horo.one, który razem z najlepszą piątką wyprodukuje nowe kawałki na tegoroczne wakacje.

Cieszymy się, że po raz kolejny możemy dostarczyć młodym i ambitnym twórcom, przestrzeń do zaistnienia w świecie muzyki. Pierwsza edycja projektu Gaminate Rap była na początku wielką niewiadomą, ale okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Okazuje się że w Polsce jest bardzo dużo utalentowanych ludzi, którzy tylko czekają na swój moment sławy – wspomina Robert Samaruk, Co-Founder Gaming Supplements Sp. z o.o. właściciela marki Gaminate

Konkurs stał się częścią kampanii promocyjnej nowego smaku Gaminate „RAP” – RASPBERRY, APPLE, PITAHAYA, który w orzeźwiającym mixie łączy dwa światy – muzyki i gamingu.

Pierwsza edycja Gaminate Rap przeszła nasze oczekiwania. Bardzo duże zaangażowanie ze strony użytkowników TikTok przełożyło się świetne wyniki kampanii reklamowej. Dzięki tak dużemu zaangażowaniu uczestników, mogliśmy przygotować dla klienta piosenkę i teledysk najwyższej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne edycje i projekty wspólnie z Gaminate, będą mieć jeszcze większy impact wśród młodzieży z Generacji Z – mówi Jakub Lużyński, brand manager VYRAL.

Za produkcję klipu i konkursu odpowiedzialna jest Agencja VYRAL.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij