Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Możesz więcej” – teledysk stworzony przez 6 młodych raperów w ramach konkursu Gaminate RAP

Za nami finał konkursu Gaminate Rap, którego pomysłodawcami były: Agencja VYRAL oraz marka Gaminate. Stał się on szansą dla młodych raperów, którzy nie są jeszcze zakontraktowani przez żaden label, ale podążają za swoją pasją i walczą o spełnienie marzeń.
O autorze
1 min czytania 2022-05-24

W konkursie wystarczyło dograć własną zwrotkę do utworu, który stworzył Hajper, ambasador marki Gaminate. Oprócz tysiaka w kieszeni młodzi artyści zdobyli bilet do sławy. Wygrana w konkursie umożliwiła im stworzenie razem z Hajperem utworu Gaminate – „Możesz Więcej”.

Wideo z konkursowym utworem krążące na TikToku osiągnęło zawrotną liczbę 2,5 mln wyświetleń. Jury konkursu stanęło przed nie lada wyzwaniem, aby spośród 135 nadesłanych zgłoszeń wybrać 5 zwycięskich twórców: k0o0t, postpone, hubinafali, Skarick i SHIRO – to raperzy, o których z pewnością usłyszycie jeszcze nie raz.

Oprócz możliwości nagrania świetnego kawałka, ekipa została zakontraktowana przez nowy label Horo.one, który razem z najlepszą piątką wyprodukuje nowe kawałki na tegoroczne wakacje.

Cieszymy się, że po raz kolejny możemy dostarczyć młodym i ambitnym twórcom, przestrzeń do zaistnienia w świecie muzyki. Pierwsza edycja projektu Gaminate Rap była na początku wielką niewiadomą, ale okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Okazuje się że w Polsce jest bardzo dużo utalentowanych ludzi, którzy tylko czekają na swój moment sławy – wspomina Robert Samaruk, Co-Founder Gaming Supplements Sp. z o.o. właściciela marki Gaminate
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs stał się częścią kampanii promocyjnej nowego smaku Gaminate „RAP” – RASPBERRY, APPLE, PITAHAYA, który w orzeźwiającym mixie łączy dwa światy – muzyki i gamingu.

Pierwsza edycja Gaminate Rap przeszła nasze oczekiwania. Bardzo duże zaangażowanie ze strony użytkowników TikTok przełożyło się świetne wyniki kampanii reklamowej. Dzięki tak dużemu zaangażowaniu uczestników, mogliśmy przygotować dla klienta piosenkę i teledysk najwyższej jakości. Mamy nadzieję, że kolejne edycje i projekty wspólnie z Gaminate, będą mieć jeszcze większy impact wśród młodzieży z Generacji Z – mówi Jakub Lużyński, brand manager VYRAL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za produkcję klipu i konkursu odpowiedzialna jest Agencja VYRAL.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się