Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Awanse i zmiana struktury biznesowej w KERRIS

Maciej Makowski awansował na pozycję managing partnera, Aneta Głowala na head of digital marketing, a stanowisko digital account team leada objął Maciej Sitek. Wzmocnienie zespołu wspiera zmianę struktury KERRIS w ramach strategii „Performance meets creativity”.
O autorze
1 min czytania 2022-05-24

Maciej Makowski awansował z account directora na stanowisko managing partnera, przejmując zarządzanie operacyjne agencją od Mikołaja Szymańskiego, który pozostaje w roli prezesa zarządu, a swoje zaangażowanie skupi na obszarach strategii i wzrostu całej grupy. Makowski związany jest z KERRIS od samego początku powstania agencji, rozpoczynając w niej pracę 10 lat temu jako junior project manager.

Dotychczasowe obowiązki Macieja Makowskiego, przejął Maciej Sitek, który jako digital account team lead dołączył do KERRIS w lutym. Wcześniej związany był m.in. z Chapter1, GPD oraz Tequila Polska.

Na stanowisko head of digital marketing awansowała Aneta Głowala, dotychczas pełniąca funkcję digital strategy managera. W ramach nowych obowiązków Aneta pokieruje zespołem realizującym projekty z zakresu planowania i zakupu mediów oraz SEO.

Agencja KERRIS od ponad roku pracowała nad ułożeniem struktur wychodząc z założenia, że media digitalowe różnią się od tradycyjnych tym, że praktycznie każda agencja może mieć takie same stawki za wyświetlanie czy kliknięcie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
To gdzie realnie pojawia się różnica to zrozumienie biznesu, umiejętność optymalizacji budżetów digitalowych oraz skuteczność samego komunikatu, czyli strategia i kreacja. Jako agencja od lat rozwijaliśmy kompetencje zespołów performance oraz przykładaliśmy dużą uwagę do analizowania i poznawania biznesów klientów. Zawsze skupialiśmy się na efektach biznesowych, a nie specjalnych – mówi Mikołaj Szymański, prezes zarządu KERRIS – Teraz tworzymy organizację, która ma wszystkie kompetencje pod jednym dachem. Jesteśmy dumni, że możemy łączyć moc cyfrowych możliwości i ludzkiego potencjału dla realizacji celów biznesowych naszych klientów.

Strategię „Performance meets creativity” odzwierciedla nowa struktura biznesowa KERRIS, w ramach której kompetencje digital marketingowe zostały wzmocnione poprzez utworzenie działu kreacji. Pod marką KERRIS będzie też realizowana cała działalność związana z digital marketingiem, w tym ta dotychczas prowadzona przez KERRIS Select. Równocześnie kompetencje z zakresu tworzenia stron www zostają przeniesione do software house’u 300.codes.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Uważamy, że tworzenie stron internetowych wymaga procesów charakterystycznych dla działalności software house’ów, czyli zupełnie innych niż te, które są standardami w agencjach digital.  Stąd zespoły UX, UI oraz wordpress zostały połączone z zespołem software house 300.codes z naszej grupy – mówi Szymański.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się