Marka LUSH zdecydowała się na współpracę z agencją Labcon bazując na konkursie ofert w przeszłości oraz satysfakcjonującej ofercie działań wprowadzających markę na rynek polski. W efekcie agencja rozpoczęła oficjalnie współpracę z marcem tego roku, przygotowując launch marki w Polsce.
To bardzo duże wyróżnienie i jesteśmy wdzięczne, że klient zaufał właśnie naszemu wieloletniemu doświadczeniu w branży oraz całkiem odważnemu podejściu do launchu na polskim rynku beauty, który mimo nowego języka i trendów wciąż zachowuje dość bezpieczną narrację. Premiera marki przypadła na pierwsze dni wojny w Ukrainie, ale stopniowo udaje nam się budować love brand wśród polskich mediów i influencerów opowiadając historię marki z duszą – dodaje Agnieszka Byczot, szefowa działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.
Zobacz również
LUSH Cosmetics to marka powstała w 1995 roku w Wielkiej Brytanii i od początku postawiła sobie jasne cele w kwestii zrównoważonego rozwoju oraz dbania o środowisko i ochrony praw zwierząt. Wszystkie kosmetyki są produkowane etycznie, żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich.
O takich brandach jak LUSH marzy każda agencja kreatywna w swoim portfolio. To jak bilet do wesołego miasteczka, w którym możemy doświadczyć tego, czego zawsze chcieliście spróbować ale nie mieliście do towarzystwa odpowiedniego partnera. W LUSH granice kreatywności nie istnieją, ale jednocześnie ważna jest spójność z wartościami, które pielęgnują właściciele marki już od lat 70 tych. To niezwykły zaszczyt pracować dla liderów zrównoważonego trendu beauty na świecie – mówi Marta Łysiak, dyrektor zarządzający Labcon.
LUSH to przede wszystkim filozofia, której celem jest zmiana branży kosmetycznej na lepsze.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Lush nie jest łatwą marką do zrozumienia. Chcemy rzucić wyzwanie przemysłowi kosmetycznemu z naszymi zrównoważonymi produktami i zmieniać jego oblicze naszymi kampaniami. Tworzymy piękne, świeże i ręcznie robione kosmetyki, ale jesteśmy też firmą etyczną i nasze wartości muszą być odzwierciedlone w każdej komunikacji. Tradycyjny marketing nie jest dla nas. Zwłaszcza w przypadku naszych kampanii dotyczących praw człowieka, ochrony środowiska i ochrony zwierząt potrzebujemy odważnych partnerów, którzy chcą razem z nami przełamywać nowe szlaki. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Labcon wnosi ten profesjonalizm, doświadczenie i odwagę, aby z sukcesem przeprowadzić naszą premierę Lush Poland – komentuje Tobias Kruse, Lush European digital communication manager
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach obsługi, dział PR Labcon odpowiada za realizację komunikacji z mediami oraz influencerami, a także kreatywne rozwiązania wspierające obecność marki w digitalu. Po stronie agencji obsługą marki LUSH prowadzi Magdalena Ciesielska (PR consultant) oraz Weronika Poskart (junior PR consultant) w zespole Agnieszki Byczot, szefowej działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.