Biegająca księżniczka poszukiwana!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Biegająca księżniczka poszukiwana!

W weekend 13-14 września wybrany przez adidas książę, będzie szukał biegających księżniczek. Dziewczyny, które spotka na swojej drodze dostaną parę najnowszych butów biegowych adidas Energy Boost!

Biegałaś kiedyś z prawdziwym księciem?

To nie bajka. Przez całą sobotę i niedzielę (13-14 września) w okolicach warszawskiej Agrykoli, biegający książę będzie wytrwale szukał biegających księżniczek. Może jesteś jedna z nich? Aby się przekonać wystarczy, że przybiegniesz na Agrykolę i spotkasz naszego Księcia. On da Ci do przymierzenia nową parę butów do biegania adidas Energy Boost. Jeżeli będą pasować – dostaniesz je w prezencie, a Twoje bieganie już nigdy nie będzie takie, jak wcześniej. Więcej informacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To nie bajka – książę i buty czekają na Ciebie!

Dla tych z Was, które nie będą mogły spotkać się z księciem „na żywo” przygotowaliśmy konkurs! Wymyśl, co powiedziałabyś księciu, gdyby on chciał Cię zatrzymać, tylko dla siebie, a Ty wolałabyś biec dalej. To właśnie Twoje zadanie – wejdź na www.biegajacaksiezniczka.pl i zaproponuj swoją krótką odpowiedź w rozmowie z księciem. Na Twój pomysł czekamy do 21 września. Autorki 30 najciekawszych propozycji wygrają buty godne prawdziwej księżniczki biegowych ścieżek - najnowsze adidas Energy Boost.

Agencja Good. wraz z marką adidas poszuka Biegającej Księżniczki

Agencja Good., w ramach wygranego przetargu, przygotowała dla firmy adidas koncepcję eventu, zainspirowaną historią Kopciuszka, w której dzięki butom adidas Energy Boost dziewczyny staną się prawdziwymi Biegającymi Królewnami.

Wydarzenie odbędzie się w już w weekend 13-14 września w okolicach warszawskiej Agrykoli. Zabawa ma wzbogacić globalną kampanię ATL-ową marki adidas o lokalne angażujące środki, a także podkreślić połączenie technologii, komfortu i pięknego wyglądu butów biegowych adidas Energy Boost. Skierowana jest do biegających mieszkanek Warszawy. Daje szansą przeżycia ciekawej przygody i urozmaicenia dla codziennych treningów.

Ideę kreatywną oraz pomysł akcji opracowała agencja Good. Za przygotowanie kampanii i strony internetowej konkursu odpowiedzialna jest agencja Goldbach Interactive Poland.

Jesteś gotowa by zostać biegającą księżniczką? Dołącz do nas na  i na

#biegajacaksiezniczka #boostyourrun

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij