Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Polskie reklamy wideo – sierpień 2012

Polskie reklamy wideo – sierpień 2012
Kim są bohaterowie polskich reklam wideo, które ukazały się w sierpniu?
O autorze
1 min czytania 2012-09-04

To  m.in. znani z ekranu Pascal Brodnicki, Karol Okrasa, Katarzyna Pakosińska i Katarzyna Glinka.

Możemy podziwiać Marciniaka, który czyta w myślach prezesa z odległości 18 metrów, dziadka, tłumaczącego wnukowi czym jest certyfikat QAFP i chłopaka depilującego sobie klatę. Zobaczymy również Robin Hooda, Mistrza Do, kosmitę mBanku, niezwykłą poduszkę z IKEA, Rozstaniowóz Axe i ratujący parówkę ketchup Kotlin.  Oto lista bohaterów sierpniowych reklam: 

Szeregowi Zawodowi namawiający do służby w Wojsku Polskim: 

Pascal kontra Okrasa promujący kuchnię Lidla:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

całą serię można obejrzeć tu

Katarzyna Glinka, ambasadorka marki Garnier: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Katarzyna Pakosińska prezentująca zalety bezprzewodowego Internetu w UPC:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zigi, Zigi, Zygrfryd w reklamie usług ING Banku Śląskiego: 


niedowiarki: tańczący dancehall w różowej miniówce:

 i depilujący sobie klatę: 

Marciniak czytający w myślach prezesa Getin Bank z odległości 18 metrów: 

Robin Hood namawiający do ubezpieczeń w Link4: 

Mistrz Do w kolejnej odsłonie przygód Serca i Rozumu (w wersji online Serce prosi o klik, jeden kliczek, gdyż założyło się z Rozumem o to, że będzie robiło pompki dopóki się go nie polubi na Facebooku): 


Kosmita zachęcający do wyboru OC/AC w mBanku: 

porwana przez kosmitów krowa z reklamy Bsmart Hot Wings w sieci KFC: 

Ketchup Kotlin ratujący parówkę: 

rozkwitająca z pierwszą kroplą deszczu Róża z Jerycha ze spotów Timotei: 

niezwykła poduszka z katalogu Ikea, która sprawi, że Twój syn przestanie się bać kropek: 


kot i pies domolujący kuchnię w spocie BNP Paribas: 

Rozstaniowóz Axe: 

Play, który ma zasięg większy niż Kuba Wojewódzki: 

Verdin Complexx, “jeden produkt, który jednocześnie stymuluje trzustkę, żołądek i wątrobę do wspólnej bardziej wydajnej pracy”: 

Szczęśliwe krzesło Crédit Agricole prezentowane przez Juliette Binoche: 

Oliwa Monini, dzięki której życie nabiera smaku a smak staje się pasją: