Irina Shayk – jedna z najpopularniejszych światowych modelek – została uchwycona na ulicach Nowego Jorku w czarnym total looku. Modelka miała na sobie kopertową mini sukienkę reaktywowanej polskiej marki Rage Age. Masywnymi czarnymi botkami przełamała dziewczęcy look, tworząc casualową stylizację osadzoną w aktualnych trendach. Modowego akcentu dodały również białe skarpetki wystające z militarnych botków oraz ciemne okulary.
Irina Shayk zadebiutowała w modelingu w 2007 roku i od tej pory utrzymuje się w czołówce topowych gwiazd. W ciągu swojej kariery pojawiła się na okładkach niemal wszystkich światowych edycji „Vogue”. W ostatnich latach modelka wystąpiła w kampaniach Versace, Calvina Kleina czy Burberry. Na instagramie śledzi ją ponad 18 mln osób.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wiosną Irina Shayk została ambasadorką powracającej na rynek marki Rage Age. Wraz ze światowej sławy modelem, Jonem Kortajareną wzięła udział w sesji w Warszawie, zwiastującej powrót na rynek kampanii na sezon wiosna-lato 2022. Legendy branży zapozowały przed obiektywem francuskiego fotografa i reżysera Rémi Lamandé, współpracującego m.in. z Louis Vuitton czy Miu Miu.
Ubrania i dodatki Rage Age są dostępne na platformie internetowej MODIVO.pl oraz w aplikacji mobilnej.
Artykuł powstał we współpracy z CCC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing