TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Michał Marszał z „Tygodnika Nie” zbiera pieniądze na własny serwis

Michał Marszał z „Tygodnika Nie” zbiera pieniądze na własny serwis
Administrator profili społecznościowych „Tygodnika Nie” postanowił rozszerzyć swoją działalność. Na platformie Patronite utworzył zbiórkę pieniędzy, z których ufunduje podcast, program na YouTubie, kreskówki oraz „memowy portal informacyjny”.
O autorze
1 min czytania 2022-06-02

„Tygodnik Nie” był obok „Make Life Harder” jednym najpopularniejszych profili z memami na Instagramie. Nic się nie zmieniło nawet po zmianie nazwy profilu, który niedawno zmienił nazwę na nazwisko administratora i teraz widnieje jako po prostu „Michał Marszał”. Obserwatorzy doceniają reprezentowane tam poczucie humoru, a także kreatywność prowadzącego profil, który często celnie i dosadnie komentuje rzeczywistość oraz polską scenę polityczną.

W związku z tym, że Marszałowi udało się zebrać pokaźną liczbę fanów (profil „Michał Marszał” na Instagramie obserwuje ponad 280 tys. osób, a „Tygodnik Nie” na Facebooku ponad 400 tys. osób), chce on rozszerzyć swoją działalność i wyjść poza najpopularniejsze portale społecznościowe. Jak dowiadujemy się z treści promującej zbiórkę na Patronite, jego celem jest stworzenie większego zespołu, który miałby zająć się produkcją podcastu (rozmowy z gośćmi), programu na YouTubie (z profesjonalnym sprzętem i studio), kreskówek oraz memowego portalu informacyjnego.

– Jest na rynku nisza na zabawne podawanie informacji inaczej niż słowo pisane. Będziemy próbować dotrzeć do ludzi: wszystko oczywiście sprawdzone, same fakty, ale podane w zabawnej formie, pisane inaczej niż cała reszta – zapowiada Marszał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. 

Dodatkowo Marszał przyznaje, że chciałby jeździć po kraju, aby przygotowywać swoje materiały z różnych części Polski i w różnych miastach (szczególnie tam, gdzie jest przewaga elektoratu PiS-u) tworzyć wydarzenia typu performance.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Michał Marszał / Patronite

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aby zrealizować wszystkie zamierzone cele, administrator „Tygodnika Nie” potrzebuje środków finansowych, które pomogą mu pokryć wydatki związane m.in. z zatrudnieniem zespołu. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Jeśli to, co robię, sprawia Ci codziennie choć odrobinę radości, będę zaszczycony i wdzięczny, jeśli zechcesz wesprzeć działalność kilkoma złotymi. Wiem, że czasy są trudne i pełne niepewności, ale wbrew pozorom w tym, co robię, nie chodzi wyłącznie o śmiech. Walczę o budowę lepszej, tolerancyjnej i nowoczesnej Polski. Takiej, w której nie czujemy się codziennie jak w kiepskim memie – czytamy na profilu Michała na Patronite.

PS

Jakiś czas temu Instagramowy profil „Tygodnika NIE” zmienił nazwę i właściciela – stał się prywatnym kontem Michała Marszała, który od lat jest odpowiedzialny za prowadzenie social mediów tygodnika. Na decyzję o zmianach wpłynął także fakt, że instagramowe konto zmagało się z dużymi ograniczeniami w dotarciu do odbiorców.