Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Blok Ekipa ma swój napój energetyczny Spejsonenergy

Spejson, Walu i Wojtas to pierwsze polskie postaci z kreskówki, które mają swój napój energetyczny. Na sklepowych półkach właśnie pojawił się Spejsonenergy inspirowany popularnym serialem animowanym dla dorosłych „Blok Ekipa”.
O autorze
1 min czytania 2022-06-03

Spejsonenergy, wyprodukowany dla Spinka Film Studio Sp. z o.o. to zielony kop energii,  stworzony z dodatkiem soku jabłkowego oraz zawartością kofeiny, tauryny i witamin. Grochowska siła zamknięta charakterystycznej, neonowej puszce z wizerunkiem ulubionego bohatera serialu – Spejsona.

Z tej okazji do sieci trafił specjalny spot promocyjny utrzymany w klimacie serialu: 

BLOK EKIPA to animowany serial dla dorosłych, który dorobił się już 2 300 000 subskrypcji i ponad 25 000 000 wyświetleń serialu miesięcznie. Setki tysięcy aktywnych odbiorców w social mediach tworzy pokaźną grupę potencjalnych konsumentów nowego produktu. Autorski, nieszablonowy humor ubrany w osiedlową rzeczywistość niejednokrotnie zasilił skarbiec internetowych klasyków, a niektóre zwroty z serialu wchodzą w język potoczny i są chętnie cytowane i powtarzane.

Na zielonej, wszędzie dozwolonej puszce można znaleźć również kod QR, który w przyspieszonym tempie przeniesie Cię do największego bogactwa BLOK EKIPY czyli najnowszej aplikacji dla fanów. Można w niej znaleźć generator video, narzędzia do tworzenia memów, gifów, premierowe odcinki a także kontent VIP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyłącznym producentem oraz dystrybutorem jest Liner Polska Sp. z o. o. Napój dostępny w dobrych sklepach spożywczych, w tym w sieci marketów DINO POLSKA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się