Spejsonenergy, wyprodukowany dla Spinka Film Studio Sp. z o.o. to zielony kop energii, stworzony z dodatkiem soku jabłkowego oraz zawartością kofeiny, tauryny i witamin. Grochowska siła zamknięta charakterystycznej, neonowej puszce z wizerunkiem ulubionego bohatera serialu – Spejsona.
Z tej okazji do sieci trafił specjalny spot promocyjny utrzymany w klimacie serialu:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
BLOK EKIPA to animowany serial dla dorosłych, który dorobił się już 2 300 000 subskrypcji i ponad 25 000 000 wyświetleń serialu miesięcznie. Setki tysięcy aktywnych odbiorców w social mediach tworzy pokaźną grupę potencjalnych konsumentów nowego produktu. Autorski, nieszablonowy humor ubrany w osiedlową rzeczywistość niejednokrotnie zasilił skarbiec internetowych klasyków, a niektóre zwroty z serialu wchodzą w język potoczny i są chętnie cytowane i powtarzane.
Na zielonej, wszędzie dozwolonej puszce można znaleźć również kod QR, który w przyspieszonym tempie przeniesie Cię do największego bogactwa BLOK EKIPY czyli najnowszej aplikacji dla fanów. Można w niej znaleźć generator video, narzędzia do tworzenia memów, gifów, premierowe odcinki a także kontent VIP.
Wyłącznym producentem oraz dystrybutorem jest Liner Polska Sp. z o. o. Napój dostępny w dobrych sklepach spożywczych, w tym w sieci marketów DINO POLSKA.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing