Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

KTR & Innovation 2022: ogłoszenie przewodniczących Jury i wydłużenie terminów zgłoszeń

Zgłoszenia do tegorocznych edycji KTR i Innovation zostały wydłużone do 4 lipca br. Organizator konkursów przedstawił także przewodniczących grup jurorskich.
O autorze
1 min czytania 2022-06-08

Przewodniczącą jury konkursu Innovation będzie Magda Kotlarczyk, country director, Google Poland. Razem z nią obradami kierować będzie troje przewodniczących kategorii:

  • Innowacje w biznesie – Jakub Eichelberger, head of brand, Tylko
  • Innowacje w komunikacji – Henryk Klawe, strategist / partner, Together
  • Innowacje w mediach – Aleksandra Przezdziecka, dyrektor strategii i rozwoju TVN Media, Discovery.

Pracami Jury KTR pokierują przewodniczące i przewodniczący w kategoriach:

  • Craft: Fotografia – Zuza Krajewska, fotografka i reżyserka
  • Craft: Ilustracja – Ola Jasionowska, Ilustratorka, Zarząd Zieleni Warszawy 
  • Craft: Audio/video – Maciek Twardowski, executive creative director w Ogilvy Poland
  • Creative Strategy – Szymon Gutkowski, managing director, partner z DDB Warszawa
  • Communication – Bartek Klimaszewski, executive creative director w BBDO Warszawa
  • Technology – Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R 
  • Design – Marcin Wolny, creative director w Studio Otwarte 

Grono jurorskie KTR skupia się na tych projektach, które przybrały konkretną formę i mogą pochwalić się rezultatami, podczas gdy Jury Innovation kieruje uwagę na wcześniej nieodkryte idee, zaskakujące w sposobie wdrażania i/ lub działania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku wprowadzone zostały bezpłatne zgłoszenia – w KTR dla freelancerów, a w Innovation dla startupów. Ponadto, Zarząd KTR rozbudował kategorie Fotografia, Ilustracja oraz Technology, zaś Komitet Innovation rozwinął sekcję biznes.

Ważne daty w konkursach:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Termin zamknięcia zgłoszeń – 4 lipca 2022 r.
  • Gala – 7 października 2022 r.

KTR: ktr.org.plInnovation: innovation.sar.org.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się