Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kolejne spotkanie z cyklu K2 Spotkania na szczycie w Galerii Klif

Co jeść na śniadanie? Jaki jest najważniejszy posiłek w ciągu dnia? Jakie korzyści przynosi wspólne przygotowywanie posiłków? Na te i wiele innych pytań, z zakresu sztuki kulinarnej i dziedzin pokrewnych, odpowiedź znajdziemy podczas wyjątkowego spotkania w gdyńskiej Galerii Klif.
O autorze
2 min czytania 2022-06-13

Jedzenie pobudza większość zmysłów – smaku, wzroku i węchu. Rozmowy o jedzeniu angażują do tego zmysł słuchu, a dodatkowo mogą wpłynąć na naszą wyobraźnię. Mając taką wiedzę, Galeria Klif przygotowała nie lada gratkę dla swoich klientów i planuje rozbudzić ich wszystkie zmysły. W ramach organizowanego od dwóch miesięcy cyklu imprez pod nazwą K2 Spotkania na szczycie, 14 czerwca o godz. 18.00 odbędzie się tam wydarzenie zatytułowane K2 Spotkanie na szczycie smaku.

Wielu z nas twierdzi, że nie ma zdolności kulinarnych, tymczasem wystarczy je po prostu rozbudzić – twierdzi Beata Górska-Bogdan, marketing manager Galerii Klif w Gdyni. – Jeśli dodamy do tego szczyptę wiedzy o zdrowym odżywianiu oraz o oddziaływaniu jedzenia na psychikę i relacje międzyludzkie, może okazać się, że w naszych kuchniach zacznie dziać się magia – dodaje.

Tym razem ekspertami zaproszonymi do poprowadzenia spotkania będą blogerka modowo-kulinarna Karolina Gliniecka (znana jako @charlizemystery) i jej mąż Adrian. Karolina Gliniecka  swojego bloga prowadzi nieprzerwanie od 2008 roku. Była jedną z pierwszych blogerek modowych w Polsce i pierwszą, która otrzymała zaproszenie na Nowojorski Tydzień Mody. Jej stylizacje można było oglądać między innymi w Harper’s Bazaar Australia, Glamour Mexico czy internetowych wydaniach Vogue British, Vogue Italia, Harper’s Bazaar, czy W-Magazine. W 2014 roku na rynku pojawiła się jej pierwsza książka pt. „Nie mam się w co ubrać”. Drugą miłością Karoliny, którą zwieńczyła projektem kulinarnym pt. „Zostań na śniadanie”, jest gotowanie. Obecnie Karolina porusza na swoich kanałach tematy nie tylko związane z modą czy kulinariami, ale także z obszaru partnerstwa i podróży.

Najbliższe spotkanie na szczycie będzie się zdecydowanie różnić od poprzednich. Nie tylko tematyką, która mniej skupiona będzie na sprawach kobiecych, ale też będzie wyraźniej warsztatowe. Oprócz dyskusji na temat jedzenia przewidziano bowiem degustację potraw z najnowszego e-booka Karoliny, a w czasie kolejnej części uczestnicy dowiedzą się też, jak je przygotować.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Ponieważ nic nie łączy ludzi bardziej niż wspólne gotowanie, mamy nadzieję na zacieśnienie relacji między uczestnikami spotkania i nawiązanie długotrwałych znajomości, dzięki Galerii Klif – zaznacza Beata Górska-Bogdan.

K2 Spotkania na szczycie to kolejny ukłon marki Klif w stronę klientów. Poprzez szereg podejmowanych akcji prospołecznych i proekologicznych oraz charytatywnych pokazuje, że ważne są dla niej relacje z lokalną społecznością, a także działania integracyjne i edukacyjne. Organizując wspomniany cykl spotkań, Klif stawia przede wszystkim na wartość merytoryczną. Dlatego do prelekcji, wykładów i prowadzenia warsztatów zapraszani są popularni eksperci w danej dziedzinie. Podczas warsztatów, będących uzupełnieniem spotkania, uczestnicy mogą z kolei pozyskać przydatne umiejętności. Spotkania mają kameralny charakter i obowiązuje na nie ograniczona pula wejściówek. Rezerwacja miejsca możliwa jest poprzez formularz na stronie gdynia.klif.pl/aktualnosci/spotkanie-na-sczycie-smaku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się