Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w strukturach McCann Worldgrup, gdzie był Community Managerem w MRM/Momentum Worldwide. Prowadził dział social media, tworzył strategię i odpowiadał za komunikację takich brandów jak: Maybelline New York, MasterCard, Scrabble, Cappy czy Alpro.
Maciej Dutkowski swoją przygodę z social media zaczynał w łódzkiej agencji ATOM Media Interaktywne, w której był m.in. szefem działu ePR/social media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W agencji Socializer będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii dla nowych oraz aktualnych Klientów.