TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Relacja z „reklamowych Oscarów” codziennie w NowymMarketingu

Rusza Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Relacja z „reklamowych Oscarów” codziennie w NowymMarketingu
O autorze
1 min czytania 2022-06-20

Rozpoczyna się doroczny festiwal Cannes Lions – najważniejsze światowe wydarzenie branży marketingowej. Od poniedziałku 20 czerwca br., przez tydzień w Cannes pokazywane będą najlepsze case’y reklamowe i omawiane najważniejsze trendy i wyzwania jakie stoją przed marketerami. Tematem przewodnim będzie jak zawsze kreatywność, tym razem w obliczu dynamicznych społecznych i ekonomicznych przeobrażeń, które obserwujemy na świecie.

Festiwal Kreatywności Złote Lwy, zorganizowany po raz pierwszy w 1954 r., co roku ściąga do Cannes najważniejszych twórców i specjalistów z branży kreatywnej. Kluczowym elementem są nagrody – Złote Lwy – wręczane w ponad 30 kategoriach, m.in.: film, digital, outdoor, social media, CSR, design, PR, strategia i wiele innych. Oprócz pokazów nominowanych prac, w ciągu festiwalowego tygodnia odbędą się dziesiątki prelekcji, paneli dyskusyjnych i spotkań zarówno z twórcami, jak i szefami marketingu największych światowych brandów oraz najbardziej znanych agencji kreatywnych. Cannes odwiedzą także goście z pogranicza świata reklamy, biznesu i rozrywki, m.in: Patrick Stewart, Elizabeth Olsen, Paris Hilton i Ryan Reynolds.

Tegoroczny festiwal ma odpowiadać na pytanie jak przemysł kreatywny, może odpowiedzieć na obecne światowe wyzwania społeczne i ekonomiczne. Szczególnie poruszanymi problemami będą:

  • Bardziej efektywne i wiarygodne zaangażowanie społeczne marek
  • Równość i różnorodność w przekazie kreatywnym
  • Połączenie kreatywności z big data i nowymi technologiami
  • Mierzenie i maksymalizowanie efektywności działań kreatywnych w biznesie
  • Wsparcie rozwoju talentów w obszarze kreatywności
  • Jak kreatywność może pomóc w trwającej transformacji świata biznesu

Festiwal potrwa od 20 do 24 czerwca. Większość zaplanowanych aktywności będzie miała miejsce w Palais des Festivals et des Congrès – tym samym, w którym odbywa się festiwal filmowy w Cannes.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na miejsce wybiera się zespół z agencji Albedo Marketing, który na bieżąco będzie dla nas relacjonował przebieg festiwalu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się