Interaktywne billboardy Audible zachęcają do odtwarzania prawdziwych kryminalnych historii

Interaktywne billboardy Audible zachęcają do odtwarzania prawdziwych kryminalnych historii

Billboardy Audible powstały, aby zachęcić odbiorców do odtwarzania podcastów i audiobooków opowiadających kryminalne historie oparte na faktach.

W ramach kampanii „A Line-up Unlike Any Other” Audible – amerykański producent i sprzedawca audiobooków należący do firmy Amazon – zaprezentował nietypowe billboardy imitujące odtwarzacze kasetowe. W ten sposób marka zachęca odbiorców do poznawania prawdziwych kryminalnych historii w formie audio.

Na billboardach zostały umieszczone kody QR, dzięki którym słuchacze zostają przekierowani na stronę Audible z wybranymi tytułami, aby następnie – na przykład w drodze do pracy – słuchać kryminałów. Pierwszy billboard, który powstał we współpracy z agencją Talon Outdoor, został opatrzony tytułem „93 kobiety”.

Albert Hogan, starszy dyrektor ds. marketingu Audible podkreśla, że kryminały to często prawdziwe ludzkie historie, które nie powinny zostać zapomniane.

– Kampania ukazuje niezwykłą, porywającą i często nieprzyjemną rzeczywistość zbrodni, jakie są dokonywane na co dzień wokół nas i kładzie nacisk na ofiary, które zbyt często pozostają zapomniane. Chcieliśmy ożywić te historie w nowy, interesujący sposób, dlatego współpracujemy z agencją Talon, aby w niekonwencjonalny sposób zachęcić odbiorców do zatrzymania się i wysłuchania tych historii – wyjaśnia Hogan.

Pierwszy z billboardów pojawił się 22 czerwca w tętniącej życiem dzielnicy Brixton w Londynie. Kolejny stanie 4 lipca przy jednej z ulic w mieście Salford w Greater Manchester.

Akcję wspierają działania w mediach społecznościowych, a także kampania prowadzona w telewizji, streamingu i w kinach.

PS
Coraz więcej marek decyduje się na wykorzystywanie kodów QR w swoich działaniach marketingowych. Jaki potencjał kryją kody QR znajdujące się w centrum kreatywnych kampanii?

fot. thedrum.com

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij