Philip Ainsworth nowym Dyrektorem Marketingu w Wyborowa S.A./Pernod Ricard Polska

Stanowisko Dyrektora Marketingu w Wyborowa S.A./Pernod Ricard Polska z dniem 1 września b.r. objął Philip Ainsworth, dotychczasowy Dyrektor Regionalny w Chivas Brothers w Szkocji, spółce należącej do Grupy Pernod Ricard.
O autorze
1 min czytania 2014-09-04

Philip Ainsworth ukończył studia na szkockim Uniwersytecie Saint Andrews. Doświadczenie w branży alkoholowej zdobywał pracując w działach sprzedaży oraz marketingu w branży winiarskiej. Do Grupy Pernod Ricard dołączył w 2008 roku na stanowisko menedżera regionalnego w Chivas Brothers, gdzie zajmował się rozwojem portfolio whisky oraz ginów. W 2012 został mianowany dyrektorem regionalnym odpowiadającym za obszar Europy Środkowo-Wschodniej i Afryki (EMEA).

„Polski rynek ma ogromny potencjał. Są tu obecne silne marki lokalne, globalne produkty oraz rzesze konsumentów, którzy są otwarci na nowe propozycje, smaki i oczekują produktów najwyższej jakości. Osobiście, ze względu na moje szkockie pochodzenie, bardzo cieszy mnie fakt, że Polacy rozsmakowali się w whisky. Nie mogę doczekać się także pracy z taką marką – ikoną jak Wyborowa, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich wódek na świecie i cieszy się wielkim uznaniem ze względu na swoją jakość“ – powiedział Philip Ainsworth, Dyrektor Marketingu Wyborowa S.A./Pernod Ricard Polska.

Philip Ainsworth będzie raportował do Guillaume‘a Girard-Reydet, Prezesa Zarządu, Wyborowa S.A./ Pernod Ricard Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj