Piotr odpowiedzialny będzie za jakość i design projektów powstających w agencji oraz za podnoszenie kwalifikacji zespołu szczególnie w zakresie digital i mobile. Wspólnie z Piotrem Cedzyńskim Executive Creative Directorem odpowiadać będą za zbudowanie struktury i poszerzenie kompetencji działu kreatywnego.
Piotr Bajtała posiada 12-letnie doświadczenie w branży digital. Ostatnie 2,5 roku pracował jako Head of Mobile w agencji Ars Thanea. Do jego obowiązków należało budowanie kompetencji mobile agencji, budowanie relacji biznesowych, jak również tworzenie koncepcji i projektów mobile oraz digital. Wcześniej przez 6 lat zajmował stanowisko Senior Art Directora i Head’a studia w agencji GONG, gdzie zaangażowany był w procesy kreatywne i projektowe oraz nadzorował prace studia graficznego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Bajtała pracował dla wielu światowych marek i brandów, takich jak: HBO, Discovery, Unilever, Scott, RedBull, T-Mobile, Starbucks, Nivea, Danone, Nutricia, Tymbark. Jest współautorem projektów nagrodzonych na festiwalach KTR, Złote Orły, MIXXy, czy FWA oraz wyróżnionych na Behance.net, Startup Fest Agora 2014 czy Aulery 2014.
Piotra pasjonują nowe technologie, smart device oraz połączenia na styku mobile i device.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024