Joanna Ignaczak odpowiada za komunikację wewnętrzną i employer brandingową w Publicis Groupe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Joanna Ignaczak odpowiada za komunikację wewnętrzną i employer brandingową  w Publicis Groupe

Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.

Do głównych obowiązków Joanny Ignaczak w nowej roli, oprócz tworzenia strategii i taktyki działań komunikacji wewnętrznej, należy zarządzanie komunikacją employer brandingową grupy. Ignaczak dołączyła do zespołu Communications, kierowanego przez Piotra Ruszaka, chief communications officera Publicis Groupe i jednocześnie będzie ściśle współpracowała z Talent Teamem, którego liderką jest Monika Krawiec-Zaworska, chief talent officer.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jako największa grupa komunikacji marketingowej w Polsce, oferujemy naszym Klientom wszystkie kluczowe kompetencje i usługi, niezbędne do rozwoju biznesu firm i budowania wzrostu wartości marek. Za tymi kompetencjami i usługami stoi blisko 1700 ekspertów właściwie wszystkich dziedzin marketingu i wsparcia sprzedaży. Talenty, które do nas dołączają, niezależnie od ich doświadczenia, znajdują u nas niemal nieograniczone możliwości transformowania swojej kariery, tak jak wciąż dynamicznie rozwijają się nasze Agencji i departamenty specjalistyczne. Chcemy jeszcze mocniej niż do tej pory pokazać wyjątkowy na rynku potencjał rozwoju zawodowego w Publicis Groupe w Polsce i na świecie, ogromną Ilość wiedzy, którą można u nas zdobyć i magnetyczną kulturę naszej organizacji. Wiem, że Joanna ze swoim bogatym doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją do pracy z ludźmi, umiejętnością obserwacji i wrażliwością na potrzeby pracowników, świetnie się w nowej roli sprawdzi – mówi Piotr Ruszak.

Joanna Ignaczak z branżą Public Relations związana jest od dwunastu lat. Specjalizuje się w obsłudze spółek mediowych, e-commerce i startupów. Doświadczenie zdobywała opracowując i wdrażając strategie komunikacji dla polskich i międzynarodowych klientów z sektorów: public relations, reklamy, mediów, lifestyle, fashion & design oraz nieruchomości. Ostatnio pracowała w agencji MSL (Publicis Groupe), gdzie od 2016 roku odpowiadała za komunikację agencji, budowanie relacji z interesariuszami, Thought Leadership, Employer Branding oraz promocję nowych produktów i usług firmy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij