TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mrozu i Jan-Rapowanie ze wspólnym teledyskiem i cyklem koncertów w ramach nowej kampanii Jim Beam

Mrozu i raper Jan-Rapowanie rozpoczęli współpracę, której wynikiem będzie wspólny utwór, teledysk oraz cykl koncertów. To polska odsłona międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka – Muse.
O autorze
3 min czytania 2022-06-27
Potrzeba przynależności i akceptacji należą do głównych ludzkich pragnień, a Jim Beam to ponad dwieście lat historii łączenia ludzi w serdecznej relacji. Teraz bourbon nr 1 na świecie ogłasza premierę nowej edycji kampanii Always Welcome, promującą otwartość na drugiego człowieka i, związanego z nim projektu, Welcome Sessions, który zaznacza niezrównaną rolę muzyki w tworzeniu społeczności. Obejmie ona przygotowanie unikatowych treści muzycznych i wydarzenia na żywo. Kulminacją będzie pierwszy w historii koncert Welcome Sessions Live w destylarni Jima Beama w stanie Kentucky w USA, gdzie wystąpi legendarny skład, Muse. Ale nie tylko – w ramach polskiej odsłony kampanii muzycznej Always Welcome obejmujemy patronatem twórczą kolaborację Mrozu oraz Jana-Rapowanie. Łączymy więc artystów, gatunki muzyczne i ich fanów, żeby stworzyć świeże, unikatowe przeżycia oraz społeczność, w której różnice nie są barierą, a każdy może liczyć na akceptację – opowiada Marta Krybus, senior brand manager Jim Beam.

Kampania Always Welcome i towarzyszący jej projekt muzyczny Welcome Sessions mają w tym roku swoją drugą edycję – w 2021 r. w wersji globalnej uświetniła ją współpraca z artystami takimi jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez czy Wolf Alice. Tegoroczną odsłonę Always Welcome na świecie prowadzi Muse z charyzmatycznym frontmanem, Mattem Bellamy.

Polska, jako jeden z nielicznych krajów w globalnej sieci Jim Beam, ma swoją własną edycję akcji, z lokalnymi muzykami. Jej ambasadorem jest Mrozu, który w ramach trasy Welcome Sessions już rok temu w Gdańsku dał nietypowy, pierwszy w Polsce koncert na płynącej po Motławie barce.

W tym roku, zgodnie z mottem „Always Welcome” do akcji dołączył nowy artysta – świecąca coraz jaśniej gwiazda polskiej sceny hip-hopowej, Jan-Rapowanie. Stworzą razem piosenkę, której premiera zaplanowana jest na lipiec. Towarzyszyć jej będzie teledysk z udziałem obu artystów, a także, co ciekawe, fanów. Równocześnie z kampanią muzyczną startuje nabór osób chętnych do wystąpienia w wideo. Zgłoszenia są przyjmowane na stronie welcomesessions.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Zobaczyłem na stories Janka, który rapuje do mojej piosenki Złoto, śpiewanej przez kapelę na ulicy. To był impuls od którego zaczęła się nasza kolaboracja w ramach Always Welcome.  We wspólnym utworze łączymy dwa różne światy, bluesa i starego rock-and-rolla z rapem. To współpraca, w której nikt się nie zamyka na odmienność, a jest poszanowanie stylu i muzyki drugiego artysty. Chcemy się też podzielić tym doświadczeniem z fanami, stąd pomysł, żeby zaprosić ich do udziału w teledysku – mówi Mrozu.

Jan-Rapowanie to jedna z najciekawszych postaci młodego polskiego hip-hopu. Raper oficjalnie zadebiutował zaledwie w 2019 r., a dziś zapowiedź jego solowych występów oznacza wyprzedane miejsca na Torwarze i Kraków Tauron Arenie. Najnowsza płyta Janka, Bufor, na której gościnnie występują m.in. Soków, Paluch, Kękę czy Kortez, zaledwie w miesiąc od premiery pokryła się złotem. Jego charakterystyczny styl i autentyzm sprawiają, że muzyk zjednuje sobie sympatię różnych pokoleń.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Doświadczenie współpracy z innym artystą jest dla mnie zawsze bardzo cenne, zwłaszcza z kimś spoza świata, w którym się poruszam. Tu ważna jest sztuka kompromisu i bawienia się kontrastami. Łącząc różne gatunki, chcemy dać dużo dobrej muzyki, a przy tym stworzyć coś świeżego, gdzie będzie miejsce na każdego z nas. Bardzo się cieszę, że Mrozu zaprosił mnie do Always Welcome – komentuje Jan-Rapowanie.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Leitmotivem powstającego właśnie utworu jest emocjonalna wartość, jaką niesie za sobą bycie częścią społeczności.

Bohaterem naszej piosenki jest stróż – postać, która wydaje się wiedzieć wszystko o wszystkich, a jednocześnie żyje wyobcowany. Choć ma klucze do wszystkich drzwi, to jego władza jest pozorna. Doskwiera mu samotność. Ale oto otrzymuje zaproszenie, by dołączyć do innych i zacząć wreszcie żyć pełnią życia. Całość już niedługo – zapowiada Mrozu.   

W ramach artystycznej współpracy Mrozu i Jan-Rapowanie wystąpią także razem na scenie, by na żywo zaprezentować stworzony wspólnie utwór. Mrozu podczas cyklu koncertów Welcome Sessions, który  w tym roku obejmie Łódź, Wrocław i Gdańsk zaprasza do gościnnego występu Jana-Rapowanie. Występy odbędą się odbędą się w lipcu i sierpniu w ramach specjalnej edycji Welcome Sesions x Letnie Brzmienia.

Najnowsza odsłona kampanii Jim Beam Always Welcome będzie realizowana w różnych kanałach do końca roku. Oprócz aktywności związanych z występami Mrozu i Jana-Rapowanie kampania obejmie działania w social mediach oraz w punktach on-trade i off-trade. W kampanii będą też pojawiały się spoty przygotowane w ramach globalnej akcji Jim Beam Always Welcome, w tym seria dokumentalna z artystami zespołu Muse. Premiery odcinków serii globalnej oraz inne materiały wideo będą prezentowane na kanale Always Welcome na YouTube.