Barka, na której wystąpi MROZU wraz z zespołem wyruszy o godzinie 19.00 z przystani przy Długim Pobrzeżu 12, tuż obok Zielonego Mostu. Jednostka z muzykami na pokładzie popłynie w górę rzeki wzdłuż gdańskiej Starówki, a potem wróci tą samą trasą, by jak najwięcej fanów mogło zobaczyć ten niezwykły koncert.
MROZU, czyli Łukasz Mróz, to jeden z najpopularniejszych polskich muzyków. Fani znają go z energetycznych i wpadających w ucho przebojów takich jak „Aura”, „Nic do stracenia”, „Jak nie my to kto”, a ostatnio także z singla „Złoto”, który zapowiada nową płytę i już zanotował ponad 4 mln wyświetleń na You Tube. W pierwszy piątek września te i inne utwory MROZU zaśpiewa w Gdańsku na nietypowej, ruchomej scenie – barce. Widowisko jest kulminacją trasy koncertowej „Jim Beam Welcome Sessions Tour”, organizowanej w ramach globalnej kampanii marketingowej „Always welcome”. Gdański koncert będzie można obserwować z nabrzeży i mostów – od Wyspy Spichrzów do terenów stoczniowych. W tym miejscu koncertowa barka zawróci i ponownie dopłynie do mostu na wysokości Zielonej Bramy, gdzie zakończy się trwający około godziny występ.
Zobacz również
– Wszystkie poprzednie koncerty MROZA w ramach trasy Welcome Sessions Tour były kameralnymi i biletowanymi wydarzeniami, a teraz organizujemy występ otwarty i jedyny w swoim rodzaju, wychodząc do widowni. Koncert na płynącej po Motławie barce będzie kulminacyjnym wydarzeniem trasy i pierwszym takim widowiskiem, w którym bierze udział MROZU – mówi Marta Krybus, senior brand manager Stock Polska, dystrybutora Jim Beam.
Trasa koncertowa Welcome Sessions Tour to powrót MROZU do miast, które muzyk szczególnie ceni za niezwykłą atmosferę i w których zawsze czuł się dobrze przyjmowany. Na tej liście oprócz Gdańska znalazły się m.in. Wrocław, gdzie zaczęła się kariera Łukasza Mroza, a także Kraków, Poznań, czy Warszawa. Motywem przewodnim trasy jest idea ciepłego przyjęcia, które leży u podstaw kampanii Jim Beam Always Welcome. Na świecie jej ambasadorami zostały gwiazdy muzyki takie jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice. Ambasadorem polskiej odsłony kampanii jest właśnie MROZU.
– Bardzo się cieszę, że będę mógł spotkać się z fanami w Gdańsku w tak niezwykły sposób. Projekt muzyczny zorganizowany przez Jim Beam stawia akcent na powroty do miejsc, gdzie zostało się ciepło przyjętym, gdzie można czuć się swobodnie i dobrze, niezależnie od tego, kim się jest. Lata temu, jako początkujący artysta, dostałem taki kredyt zaufania w kilku miejscach podczas swojej pierwszej trasy klubowej. Wśród takich miejsc jest Gdańsk. Wracam więc tutaj chętnie i mam nadzieję, że moi fani z Trójmiasta i nie tylko przyjdą obserwować ten niecodzienny, otwarty dla wszystkich, koncert – zapowiada Łukasz Mróz „Mrozu”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Przy organizacji gdańskiego wydarzenia w ramach kampanii „Jim Beam Always Welcome” ze Stock Polska współpracowały agencje Propeller Film, Red8 i Practum Consulting.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Alkohol jest wyłącznie dla osób pełnoletnich. Pijodpowiedzialnie.pl